Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های برنامه راهیان نور اظهار کرد: یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی، برنامه راهیان نور است که زودبازده بوده و اثر آن مستمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری خوب برنامه راهیان نور، نسل جوان را از بسیاری از آسیب‌ها حفظ می‌کند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم افزود: قم یک استان مهاجرپذیر است، ولی شاید ظرفیت‌های استان جوابگوی این حجم از مهاجرت نباشد، این مساله موجب ایجاد مشکلاتی در داخل و حاشیه شهر قم و در روستا‌های پیرامون این شهر می‌شود.

شاهچراغی با اشاره به عملکرد سپاه استان قم اظهار کرد: سپاه طرحی را با همکاری دستگاه‌های دیگر در خصوص محلات حاشیه نشین شهر قم تدوین کرده است و به دنبال استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در این محلات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استانداری قم در زمینه برگزاری برنامه راهیان نور و اردو‌های جهادی با مجموعه سپاه و بسیج همراهی دارد.

انتهای پیام/الف

استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در ساماندهی محلات حاشیه شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرتهران گفت: ۱۶ هزار ظرفیت برای پذیرش معتادان متجاهر ایجاد کردیم که علاوه بر معتادان متجاهر، افراد دارای منع پذیرش شامل افراد دارای صغر و کبر سن، اعصاب و روان، بیماران عفونی و دارای زخم باز و ترنس‌ها و دیگر افراد را در آن پذیرش کردیم. احمد احمدی صدر همچنین از جمع آوری ۲۶۴ محل تجمع آسیب دیدگان اجتماعی در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خبر داد و گفت: ۸۲ محل که ۵۰ تا ۳۰۰ نفر در آن تجمع می‌کردند، دیگر امروز وجود ندارد و ۱۸۲ محل هم با جمعیت تا ۵۰ نفر داشتیم که جمع‌آوری شد. مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در خلازیر، میدان محمدیه، راه آهن و محدوده‌هایی از این قبیل مردم نمی‌توانستند، تردد کنند، اما با اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، معتادان از این محدوده‌ها جمع آوری شدند. احمد احمدی صدر در ادامه با اشاره به اختصاص ۲۵ دستگاه خودرو برای جمع آوری کودکان کار در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گفت: یک ساختمان سه طبقه برای غربالگری کودکان کار اختصاص دادیم همچنین ظرفیتی ایجاد کردیم که خانواده‌های اتباع در آن فضا بخوابند و رد مرز شوند. مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بر لزوم جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر تاکید کرد و افزود: اگر معتادان را جمع آوری کنیم و خرده فروشان جمع آوری نشوند، فایده‌ای ندارد، ساماندهی معتادان و خرده فروشان یک زنجیره به هم پیوسته است که باید با هم دنبال شود. مدیرکل سلامت شهرداری تهران هم در نشست امروز شورا گفت: به دنبال ایجاد دو ورزشگاه به‌جز ورزشگاه حضرت ابوالفضل برای افراد دارای معلولیت هستیم. حمید صاحب همچنین با بیان اینکه دیگر اقدام ما برای معلولان در حوزه حمل و نقل است، گفت: این توان وجود دارد که از تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر مدیریت شهری برای معلولان استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران
  • ساماندهی بیش از ۵۰۰ گروه مردمی برای ترویج عفاف و حجاب در قم
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش