Web Analytics Made Easy - Statcounter



معاون اول قوه قضائیه گفت: رئیس جدید قوه قضائیه تا پایان امسال و قبل از آغاز سال جدید معرفی می شود و کار خود را آغاز می کند.

به گزارش الف،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در خصوص معرفی رئیس جدید قوه قضائیه گفت: رئیس جدید قوه قضائیه انشاله تا پایان امسال و قبل از آغاز سال جدید معرفی می شود و کار خود را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص گزینه ریاست قوه قضائیه گفت: تا پایان سال زیاد نمانده و انشاله معرفی می شود.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: همه دستگاهها و از جمله قوه قضائیه همراه و پا به پای مردم در مقابل همه مفسدین و خلافکاران با تمام توان ایستادگی کرده و اجازه دست درازی به بیت المال به مفسدین نمی دهد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در خصوص شایعات آزادی مرتضوی دادستان سابق تهران از زندان گفت: این خبر تکذیب شد و وی همچنان در زندان است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عفو برخی از محکومین قضایی، آیا مرتضوی هم شامل عفو شده، گفت: من خبر ندارم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم

علی بهادری جهرمی گفت: دولت معتقد است انتخاب روز تعطیل باید متناسب با اقتضائات زمانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... صورت بگیرد و تصمیم گیری انعطاف پذیری داشته باشیم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره موضع دولت پیرامون تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه گفت: دولت معتقد است انتخاب روز تعطیل باید متناسب با اقتضائات زمانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... صورت بگیرد و تصمیم گیری انعطاف پذیری داشته باشیم.

وی افزود: موضوعی که در مجلس درباره افزایش تعطیلات در دستور کار است، لایحه دولت بوده است.

سخنگوی دولت در انتها تصریح کرد: پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری