Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون زبان ايران وابسته به کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در نظر دارد از بين داوطلبان مسلط به زبان هاي انگليسي و غيرانگليسي اعم از آلماني، اسپانيايي، عربي، روسي، فرانسه، چيني و ايتاليايي از طريق برگزاري آزمون سراسري در کل کشور کادر آموزشي خود را توسعه و تقويت نمايد. مهلت ثبت نام اينترنتي اين آزمون تا پايان روز يکشنبه 5 اسفند 1397 مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل کانون زبان ايران، آزمون کتبي جذب مدرس در بخش هاي انگليسي(کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) و در بخش هاي غيرانگليسي(فرانسه، عربي، اسپانيايي، آلماني، روسي، چيني و ايتاليايي) در روز جمعه 10 اسفند 1397 در کل کشور به صورت همزمان برگزار مي شود. همچنين تلاش شده است تا پذيرفته شدگان از ترم بهار و تابستان 1398 در استان هاي مربوطه به کار گرفته شوند.
علاقه مندان به ثبت نام لازم است پس از مراجعه به نشاني  HYPERLINK "http://www.ili.ir" www.ili.ir و مطالعه پوشه هاي پيوست آن، مراحل ثبت نام خود را تکميل نمايند. بر اساس اين گزارش اين آزمون با دوره هاي پيشين تفاوت هايي دارد از جمله براي گروه نوجوانان در بخش هاي آلماني و عربي براي اولين بار برگزار مي شود همچنين سن در نظر گرفته شده براي داوطلبان تدريس در گروه سني کودکان از 22 سال به 20 سال کاهش يافته است. لازم به ذکر است دو زبان چيني و ايتاليايي نيز براي اولين بار در کانون زبان ايران فعاليت خود را آغاز مي نمايد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، داده نما یا موشن‌گرافی قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، به صورت دیداری و شنیداری پیرامون قانون یاد شده توضیحاتی می‌دهد که توصیه می‌شود داوطلبان شرکت در این آزمون به جزئیات آن توجه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • اطلاع‌نگاشت زمان و تعداد سؤالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند