Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@12:55:25 GMT

قاتل خاموش راننده خودروی سنگین را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۸۵۳

حوادث رکنا: در پی مسمومیت با منوکسید کربن راننده خودروی سنگین در محور زابل _زاهدان فوت گردید

به گزارش گروه حوادث رکنا، چهارشنبه یکم اسفند ماه جاری در شهرستان هامون محور زابل _زاهدان روبروی کارخانه سیمان ۱نفر در پی مسمومیت با منوکسید کربن فوت گردید.

در پی وقوع این حادثه و اعلام موضوع مقارن با ساعت ۷:۳۵ به مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل،بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده ای سه راهی دشتک به محل حادثه اعزام و در مدت زمان کمتر از ۱۳ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و اقدامات درمانی اولیه را آغاز نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بیمار اقایی ۳۸ ساله که در پی روشن کردن پیک نیک در داخل خودروی خود دچار مسمومیت با منوکسید کربن و متعاقب ان ایست قلبی و تنفسی شده بود که بلافاصله عملیات احیا قلبی و تنفسی برای وی شروع گردید متاسفانه تلاش تکنسین های فوریتهای پزشکی موثر واقع نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه پزشکی حوادث حادثه پزشکی اخبار حوادث کربن راننده زاهدان سنگین کام مرگ عکس فیلم عجیب تهران درگذشت زن جوان سرقت قتل اتوبوس ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داریوش عبداللهی‌، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید در مسیر شرق به غرب محور دماوند - تهران در محدوده گردنه سرهار از مسیر خود انحراف می‌شود و با یک تیربرق حاشیه جاده برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است، گفت: راننده خودروی پراید یک خانم بودند که با توجه به مجروحیت پیش آمده جهت تکمیل مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

جانشین پلیس‌راه دماوند بیان کرد: سرنشین این خودرو نیز، یک کودک چهار ساله بود و مشکل خاصی نداشت جهت بازگشت به خانواده تحویل عوامل کلانتری قرار داده شد.

عبداللهی با تأکید بر اینکه با توجه به حجم ترددهای نوروزی در محورهای مواصلاتی، لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند، بیان کرد: از رانندگان درخواست داریم که صبر و حوصله را سرلوحه رانندگی قرار دهند.

وی با بیان اینکه رانندگان از هر کجا که احساس خستگی و خواب‌الودگی دارند، برای حفظ جان خود و عزیزانشان خودروی خود را در نقطه امنی متوقف کنند و پس از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبر 6064016

دیگر خبرها

  • نبستن کمربند ایمنی عامل نیمی از فوتی‌های حوادث جاده‌ای در قزوین
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی
  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • مسمومیت 5 نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • ۲ فوتی با مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در طارم سفلی
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه