Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۱۲۵۰۰ زائر اولی و افراد نیازمند به مشهدمقدس اعزام شد گفت: ۱۵۰ کانون خادم‌یاری آستان قدر رضوی در استان مرکزی افتتاح شد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد حسن آصفری ظهر امروز در آیین افتتاحیه کانون‌های خادمیاران رضوی مساجد در استان مرکزی با اشاره به عملکرد دفتر آستان قدس رضوی در استان مرکزی اظهار داشت: یکی از اقدامات ایثن نمایندگی شناسایی و اعزام زائراولی‌ها و زائران محروم به زیارت مشهدالرضا بوده است به طوری که امسال 12 هزار و 556 نفر از زائران محروم و زائر اولی‌ها به مشهدالرضا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تعداد 300 فقره وام ازدواج هر کدام 30 میلیون ریال و قرض‌الحسنه در اختیار زوج‌های جوان گذاشته شد، وام ضروری به تعداد 50 مورد و کمک بلاعوض 100 مورد داشتیم و تعداد 80 جلسه کرسی‌های تلاوت رضوی برگزار کردیم.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان مرکزی ادامه داد: افتتاح کانون‌های محله‌ای150 مورد انجام شد همچنین 50 مورد دیدار خانواده‌های شهدا داشتیم و سبد کالا هم برای شب عید سال قبل مردم در سال گذشته 773 مورد توزیع شد.

آصفری بیان کرد: سبد کالای ماه مبارک رمضان 900 مورد و سبد کالای دهه کرامت 574 مورد داشتیم برای ذبح گوسفند قربانی با عنوان عقیقه 133 راس گوسفند ذبخ شدند و 12 هزار پرس غذا در ماه مبارک رمضان در سال 97 داشتیم.

وی بیان کرد: سرکشی به کودکان بیمار، نیازمند و صعب‌العلاج با عنوان طرح امام آرزوها 175 مورد انجام شد که 150 هزار تومان به عنوان کمک درمان در اختیار آنها گذاشته شد، شناسایی و تامین کمک درمان برای بیماران نیازمند 290 مورد انجام شد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان مرکزی تصریح کرد: 780 میلیون ریال اهدا کمک هزینه برای تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان که در قالب 40 کاروان جهیزیه انجام شد که 78 میلیون تومان توسط خیران و 100 میلیون تومان هم توسط آستان تامین شد که در دهه کرامت به زوج‌ها پرداخت شد.

آصفری خاطرنشان کرد: توزیع لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند در شهریور ماه امسال سه هزار مورد انجام شد و وام اشتغال برای طرح‌های اشتغال‌زایی در روستاها و شهرهای مختلف استان 60 مورد بود که بیش از 120 نفر هم اشتغال‌زایی داشتیم.

وی افزود: امسال هم برای شب عید 2 هزار و 500 بسته سبد کالایی تهیه کردیم که باید کانون‌های محله‌ای و مساجد در این زمینه کمک کنند تا در اختیار مردم نیازمند قرار گیرد.

رئیسی: خدمت‌رسانی مهم‌ترین اقدام و فعالیت نهادهای انقلاب اسلامی استرئیسی: فرهنگ میزبانی از زائران ‌باید ‌در آستان قدس رضوی مستمر و مداوم باشدخدمت‌رسانی بی‌وقفه به زائران رضوی‌+فیلم

آمادگی شرکت مخابرات استان مرکزی برای ارائه خدمات به مساجد

 سرپرست تجاری مخابرات استان مرکزی در این جلسه با اشاره به آمادگی شرکت مخابرات استان مرکزی برای ارائه خدمات به مساجد اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران به طور اعم و شرکت مخابرات استان مرکزی به طور ویژه امکاناتی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

فرهادی افزود: در دوبخش تلفن همراه و تلفن ثابت سرویس‌های جدید اعم از اینترنت، تلفن ثابت، فیبر نوری و اینترنت پر سرعت امکاناتی است که شرکت مخابرات در اختیار مشترکان و همه متقاضیان قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: امکاناتی را در اماکن متبرکه استان مرکزی داشتیم، مکان‌هایی که متقاضی بودند از جمله امامزاده محمد عابد و عبدالله خاتون و سایر امامزاده‌ها، بیت حضرت امام خمینی(ره)  در خمین و مساجدی از جمله حاج آقا صابر از امکانات مخابراتی استفاده می‌کنند.

سرپرست تجاری مخابرات استان مرکزی ادامه داد: اگر متولیان بقاع متبرکه استان اگر نیازمندی‌های مخابراتی دارند در زمینه تلفن همراه و ثابت امکاناتی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم مسجد نت مسجد حاج آقا صابر نخستین مسجد نت ایران است، اکنون در مسجد سیدها امکانات فیبر نوری در اختیار آنها قرار دادیم.

انتهای پیام/

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟


به گزارش تابناک، سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اعزام نخستین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: این داروها شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.

وی گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

وی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته، همه پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و بیش از پنج هزار زائر عمره و خدمه از طریق فرودگاه های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت خدمت به زائران خانه خدا می‌دانند، خاطر نشان کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌ها پس از اعزام زائران عمره، آمادگی لازم را برای برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کنند.

 
به گزارش ایرنا، پس از بیش از ۹ سال توقف، عملیات عمره و اعزام زائران خانه خدا و سرزمین از بامداد فردا - دوشنبه ۳ اردیبهشت - از ۱۱ فرودگاه کشور در سراسر کشور آغاز و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

قرار است زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و و همچنین در قالب ۱۱ پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، که دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.

تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند