Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا قبل از پایان سال بخش اعظمی از مطالبات نیروهای خرید خدمات در مدارس بسته حمایتی پرداخت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ چندی پیش جمعی از معلمان خرید خدمات آموزش‌وپرورش در شهرستان البرز طی تماس با پایگاه خبری صبح قزوین با ابراز گلایه از وضعیت کاری خود خواستار رسیدگی مسئولان آموزش و پرورش به مشکلات خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این معترضین اذعان داشتند که از سال 93 به عنوان نیروی خرید خدمات توسط آموزش و پرورش استان قزوین جذب شدند. در شرایطی که به آنها وعده پرداخت کامل بیمه و حقوق اداره کاری و مزایا معلمان رسمی داده شد، اما تا به امروز این وعده‌ها محقق نشده است.   به گفته این معلمان سال نخست بیمه کامل 30روزه به آنها پرداخت شده، اما هر سال این حق بیمه کاهش یافته و اکنون نیز فقط 24روز از حق بیمه نیروهای خدماتی آنها پرداخت می‌شود. 

این معترضین عنوان داشتند با وجود اینکه مشکلات خود را به مسئولان آموزش و پرورش استان و وزراتخانه و حتی نمایندگان مجلس انتقال داده‌اند، اما تاکنون پاسخی برای درمان دردهای خود دریافت نکرده‌اند.

با پیگیری پایگاه خبری صبح قزوین مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اینگونه پاسخ داد. 

خیرالله رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درمورد اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات معلمان خرید خدمات آموزشی اظهار کرد: موسسین هزینه خدمات ارائه شده را از آموزش و پرورش دریافت می‌کنند به عبارتی آموزش و پرورش به صورت غیرمستقیم این نیروها را بیمه می‌کند.

وی افزود: در واقع موسسین متعهد به بیمه کردن همه نیروهای بسته حمایتی هستند؛ لذا در صورت عدم اعمال این دستورالعمل، این نیروها می‌توانند شکایت خود را به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ارجاع کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: در واقع موسسین وظیفه بیمه کردن این نیروها را برعهده دارند و آموزش و پرورش فقط تامین اعتبار می‌کند؛ بنابراین چنانچه نیرویی بیمه نشده باشد پاسخگوی آن باید موسسین باشند.  رحمانی در ادامه گفت: همچنین مباحثی مبنی بر عدم جذب این نیروها در سال آینده مطرح شده است؛ در صورتیکه ما از عملکرد این نیروها رضایت داشته و تمایل به ادامه همکاری با آنها را داریم تا از ظرفیت آنها در سال‌های آینده هم استفاده کنیم. 

وی بیان کرد: مباحث مطرح شده در مورد تبدیل وضعیت و عدم جذب نیروها همه شایعه است و تاکنون بخشنامه‌ و دستورالعملی در این خصوص به دست ما نرسیده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: با پیگیری مستمر اداره کل آموزش و پرورش استان از معاون مالی و منابع انسانی وزیر قول گرفتیم تا قبل از پایان سال بخش اعظمی از مطالبات نیروهای خرید خدمات در مدارس بسته حمایتی را پرداخت کنیم. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند

محمد هادی رستمیان در جمع مسئولان اجرایی استان بوشهر با اشاره به همکاری ۲۷ دستگاه با ستاد هماهنگی خدمات سفر، اظهار داشت: خروج و ورود مسافر در ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی داشته است.

وی علت کاهش مسافرت در ایام نوروز را وضعیت آب و هوایی و ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: تردد درون استانی در ایام نوروز افزایش یافته و بیش از ۶ میلیون تردد ثبت شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر، تردد ۶۰۰ هزار خودرو در مبادی ورودی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این مدت تردد بیش از ۵۵۰ هزار وسیله نقلیه در مبادی خروجی استان بوشهر ثبت شده است.

رستمیان با قدردانی از آموزش و پرورش در فراهم شدن زمینه اسکان مسافران در مدارس تصریح کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر ۴۶۰ مدرسه، ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده و تاکنون افزون بر ۸۷ هزار مسافر در این مدارس اقامت داشته‌اند.

وی با اشاره به ایجاد ۱۸ کمپ در سطح شهر‌های استان بوشهر توسط شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: خدمات دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر از جمله هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ورزش و جوانان آموزش و پرورش و شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر و سپاس است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از فراهم شدن سالن‌های سرپوشیده و مساجد و حسینیه‌ها برای اسکان مسافران در شرایط نامساعد جوی خبر داد و بیان کرد: با توجه به بارش باران و وزش باد این مکان‌ها در اختیار گردشگران نوروزی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند