Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@20:44:24 GMT

در صورت تجاوز آمریکا به ونزوئلا جهان قیام خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۵۹۵۵

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهوری ونزوئلا، اظهار اطمینان کرد که چنانچه ایالات متحده به این کشور تجاوز کند جهان در دفاع از کارکاس «قیام خواهد کرد.»

مادورو در ادامه گفت: «اگر ونزوئلا مورد حمله امپراتوری آمریکا قرار بگیرد، مردم جهان قیام خواهند کرد و در برابر این اقدام خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مادورو همچنین آمریکا را متهم کرد که دست به «اقدام‌هایی تخاصم‌جویانه، ‌یک‌جانبه و امپرالیستی» علیه ونزوئلا می‌زند.   

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیکولاس مادورو ونزوئلا و مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌شود، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

به گزارش تسنیم، ایالات متحده آمریکا در تاریخ 30 فروردین ماه، مجوز عمومی 44 که معاملات مربوط به عملیات بخش نفت یا گاز در ونزوئلا را مجاز می‌کرد، منقضی دانست. به منظور اجرای یک فرایند منظم پس از انقضای مجوز عمومی 44، ایالات متحده یک مجوز 45 روزه را صادر می‌کند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری همچنین اعلام کرد که درخواست‌ مجوزهای خاص را برای ادامه فعالیت‌ها به صورت موردی بررسی خواهد کرد.

مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شدتعیین تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • امیرعبداللهیان: در صورت تکرار ماجراجویی رژیم اسرائیل، اقدام حداکثری پشیمان‌ کننده انجام خواهیم داد/ در شرایطی که آمریکا در حمایت از رژیم اسرائیل، خود را در کنار جنگ این رژیم قرار بدهد هیچ تعارفی نخواهیم داشت و منافع آمریکا نیز نمی‌تواند مصون بماند
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد