Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 84 هزار خانوار مددجوی تحت پوشش، یکهزار و 800 خانوار شهری و 2 هزار و 800 خانوار روستایی هستند که نیاز جدی به مسکن دارند.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم در سال 1398 تمام خانوار‌های دارای یتیم و فاقد مسکن روستایی از مسکن مناسب بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: تامین مسکن مقاوم برای مددجویان یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد حمایتی است و پیش بینی می‌ کنیم تا سه سال آینده تمام متقاضیان مسکن کمیته امداد استان خانه دار شوند.
وی اضافه کرد: امسال به همت خیران و مشارکت دستگاه‌های اجرایی 520 واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی خریداری و احداث شد.
وی بیان کرد: همچنین بیش از سه هزار مورد تعمیرات جزئی و کلی مسکن مددجویان در طول سال جاری انجام شده است.
سهندی افزود: برای احداث و خرید و تعمیر مسکن مددجویان استان 210 میلیارد ریال هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، حدود 180 هزار نفر از مردم آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی هستند و بیش از چهار هزار مسکن برای رفع این مشکل مددجویان در استان نیاز است.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی خانوار روستایی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مسکن 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد