Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@01:28:11 GMT

آغاز بکار ستاد سفرهای نوروزی در وزارت راه و شهرسازی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۱۲۰

‍‍‍‍‍‍

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی ناوگان حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی برای پوشش سفرهای نوروزی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد اسلامی در حاشیه نشست دولت با اعلام این خبر گفت: همه دستگاه های مرتبط با این سفرها، نقش خود را در ستاد ایفا می کنند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: نظارت فنی بر اتوبوس ها، عملیات هوشمندسازی در جاده ها و کنترل رفتار رانندگان از اهداف این ستاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسلامی گفت: قرار است اتوبوس ها پیش از عزیمت در پایانه های مسافری، توسط هیات های فنی بازرسی شود.
وی تاکید کرد، فقط به برچسب معاینه فنی اکتفا نمی کنیم؛ با اینکار اطمینان حاصل می شود که اتوبوس بعد از خروج از پایانه و ورود به جاده مشکلی نخواهد داشت.

همچنین وزیر راه و شهرسازی گفت: در حمل و نقل ریلی ظرفیت ها آماده سازی شده و امیدواریم با عرضه مناسب بلیت سفرهای نوروزی، بتوانیم از ناوگان بیشترین استفاده را داشته باشیم.
وی یادآورشد، خط آهن قزوین-رشت نیز تا دو هفته آینده و در آستانه میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) با حضو رئیس جمهوری افتتاح می شود.
دانلود
 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر راه ریلی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • آغاز بکار دبیرخانه شورای هنر معماری