Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز با حضور کلیه اعضا برگزار و موارد زیر به تصویب رسید:

۱: جام حذفی فوتسال کشور با حضور باشگاه‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و تیم‌هایی که قصد حضور دارند تا تاریخ ۱۲/۲۵ اعلام حضور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲: تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر فصل ۹۸ مشخص شد که در مورخ ۹۷/۰۶/۰۴ این مسابقات برگزار خواهد شد.

۳: مرحله اول لیگ برتر امید در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

۴: پاداش قهرمان جام حذفی فصل ۹۸ مقرر شد تیم قهرمان با ۴ تیم داخلی تورنمنت برگزار کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 

ظهر امروز " اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳" به ریاست سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در ستاد راهور برگزار شد.

سرهنگ بهرام آبادی در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

وی بیان داشت: پلیس راهور تهران بزرگ نیز جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تامین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی‌های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند.

همچنین چینش و مسیر‌های خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاه‌های فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید؛ که متعاقبا اعلام می‌گردد.

در این جلسه مسیر‌های چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • مسابقات فوتسال جام رمضان خاش
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • حضور تیم های خارجی در مسابقات کوراش اسفراین
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین