Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@10:27:55 GMT

دزد سحر خیز تهران چه سرنوشتی دارد؟!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۲۲۰

رکنا: پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری باند چهار نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: این باند شامل یک سارق و سه مالخر است که در تحقیقات صورت گرفته به بیش از 150 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کرده اند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" به تشریح جزئیات این خبر، پرداخت و گفت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخلی خودرو در محدوده شرق تهران و تهرانپارس، با توجه به تشابه نوع سرقت ها با بررسی میدانی صورت گرفته مشخص شد که این سرقت ها توسط یک نفر و در بسیاری مواقع در ساعات اولیه صبح (بین ساعات 6 الی 7) انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی، عنوان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این سارق در یکی از سرقت های خود پس از به دست آوردن یک عدد کارت عابر بانک که همراه با رمز آن بود، اقدام به برداشت وجه نقد از حساب کارت عابر بانک مسروقه کرده بود، که تصاویر متهم برای شناسایی از بانک مربوطه دریافت شد در تصاویر به دست آمده علیرغم اینکه متهم با گذاشتن کلاه و زدن ماسک، صورت خود را کاملا استتار کرده بود و تنها پیشانی، چشم و ابروی وی مشخص بود در اقدامات فنی صورت گرفته شناسایی شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده، مشخص شد که این متهم با نام "مهیار" از سارقان حرفه ای و فعال در امر سرقت خودرو و لوازم آن می باشد که در گذشته نیز چندین نوبت دستگیر و روانه زندان شده است و هر بار هم پس از رهایی از زندان، مجدد دست به سرقت زده است.

سرهنگ نثاری تصریح کرد: بررسی ها و تحقیقات انجام شد که در نهایت سارق در صبحگاه مورخه 18 آذر ماه سال جاری، در پارک پلیس تهرانپارس، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، عنوان داشت: در بازرسی صورت گرفته از وسایل همراه متهم، 2 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و با استعلام از بانک اطلاعاتی پلیس اگاهی، مشخص شد هر 2 گوشی مسروقه است و از داخل 2 دستگاه خودروی متعلق به شهروندان به سرقت رفته است.

وی اظهار داشت: متهم در بازجویی ها به بیش از 150 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و اذعان داشت که اموال مسروقه را به سه مالخر می فروخته است که این سه مالخر نیز پس از اخذ مجوز قضایی دستگیر و از آنها چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

سرهنگ نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت، در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون 154 نفر از مالباخته ها شناسایی شده اند و این سارق به همراه سه مالخر با قرار وثیقه از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت سرقت خودرو زندان پلیس سرقت سرقت خودرو زندان پلیس اخبار حوادث خودرو سرقت تهران اعتراف دستگیر شد عکس فیلم عجیب تهران درگذشت زن جوان سرقت قتل اتوبوس ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جانشین پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال، توسط یک نفر مذکر حدودا ۳۵ ساله دستگیری سارق در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شیوه و شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت می‌باشند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شود و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌شود.

سرهنگ منوچهر ترکمندی بااشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد ۳ حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف گردید.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با عنایت به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • این خودرو ها معاف از انجام معاینه فنی شدند
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا
  • ۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران