Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سایپا می گوید شرایط ما در بازی با الریان خیلی خوب بود و از لحاظ فنی چیزی از این حریف کم نداشتیم.

طرفداری - محمد سلطانی مهر، در مورد شکست سایپا مقابل الریان، گفت:

بازی را بسیار خوب شروع کردیم و خیلی زود گل زدیم. بازی خوب پیش می‌رفت که در دقیقه 28 گل تساوی را دریافت کردیم. شرایط گلزنی در بازی داشتیم اما شانس یارمان نبود تا در نیمه اول برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی افزود:

تیم قطری را به خوبی آنالیز کردیم و می‌توانستیم برنده شویم. بازی تا دقایق پایانی با تساوی در جریان بود اما دو گل بد خوردیم و دیگر فرصت جبران نداشتیم. ما تیم جوانی هستیم. قطعا اگر از این تیم بیشتر حمایت شود می‌تواند در آینده به موفقیت بیشتری برسد.

هافبک سایپا در مورد اینکه برخی معتقدند از تیم‌های ایرانی نباید توقع زیادی داشت چرا که حریفان قطری امکانات بسیار بیشتری نسبت به نماینده‌های کشورمان دارند، اظهار داشت:‌

از لحاظ فنی چیزی کم نداشتیم. اگر بازی را دیده باشید دیدید که شرایط ما بسیار خوب بود. تجربه حریف با حضور بازیکنانی مثل تاباتا، سوریا و ریواس به کمکشان آمد. امکانات خوب آنها در راستای کسب آمادگی هم بسیار موثر بود. تیم ما از امکانات اولیه محروم است. زمین تمرین مناسب نداریم. الان هفته نوزدهم لیگ است و فقط حدود 40 درصد دریافت کردیم. قول و وعده به ما دادند اما خبری نیست. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری داشته باشند تا حداقل بتوانیم جزو 5-6 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند به دلیل مشکلات سایپا جایگاه خود را از دست بدهد، عنوان کرد:‌

مشکلات زیادی داریم. برخی مسائل پیش پا افتاده است که امیدواریم این وضعیت بهبود پیدا کند و سایپا بتواند به جایگاهی که استحقاقش را دارد دست یابد.

سلطانی‌مهر در مورد رویارویی با تراکتورسازی، گفت:

بازی سختی است. باید تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم. تراکتورسازی در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب کرده است. وقت زیادی تا آن بازی باقی نمانده است. الان هر 3-4 روز یکبار بازی هست و باید خودمان را آماده کنیم تا بتوانیم در دیدار تراکتورسازی نتیجه بگیریم تا فاصله‌مان با بالای جدول زیاد نشود.

وی در مورد اینکه قرار است تیم امید از 11 اسفند اردو بگذارد، خاطرنشان کرد:

در دو اردوی گذشته تیم امید حضور نداشتیم. صحبت‌هایی شده که شاید باشگاه‌ها به تیم امید بازیکن ندهند. امیدوارم بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها توافق کنند تا اردو با حضور همه بازیکنان انجام شود و تیم امید به خوبی خودش را آماده حضور در مرحله اول مقدماتی المپیک کند تا با کسب 9 امتیاز راهی مرحله دوم شود و زمینه شکستن طلسم 44 ساله عدم راهیابی به المپیک را فراهم کند. این دوره تیم امید به ما رسیده و باید همه تلاش کنیم تا برای مردم ایران افتخار آفرینی کنیم.

هافبک سایپا در پایان، گفت:

خیلی خوشحالم که توانستم اعتماد دایی را جلب کنم. همه تلاشم را می‌کنم تا برای سایپا مثمر ثمر باشم و جواب اعتماد دایی را بدهم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ: در طول دوران حضورم در لیورپول، رقابت واقعی با منچستریونایتد نداشتیم

سرمربی لیورپول می‌گوید ایجاد یک رقابت واقعی با منچستریونایتد مهم است، اما نه به اندازه پیروزی در این بازی.

طرفداری | یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در مصاحبه‌ای در مورد رقابت با منچستریونایتد صحبت کرده است.

به گزارش تلگراف، تیم تحت هدایت یورگن کلوپ امروز یکشنبه (27 اسفند) در دیداری از رقابت‌های اف‌ای کاپ مقابل منچستریونایتد قرار می‌گیرد. پیش از این بازی مهم، سرمربی لیورپول در مورد رقابت با شیاطین سرخ صحبت کرده است. کلوپ می‌گوید که در طول دوران حضورش در لیورپول، به دلیل تمرکز به رقابت با سایر مدعیان قهرمانی، فرصتی برای ایجاد یک رقابت واقعی با منچستریونایتد وجود نداشته است.

نظر شما در مورد رقابت با منچستریونایتد چیست؟

آن جمله معروف (سر الکس درباره گرفتن جایگاه لیورپول) را می‌دانم؛ اما صادقانه بگویم که وقتی به اینجا آمدم، چیزهای دیگری برای فکر کردن به جز منچستریونایتد داشتم. در اولین سال حضورم، لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد، در سال دوم چلسی و سپس منچسترسیتی شروع به برنده شدن در لیگ کرد. اما منچستریونایتد، نه. اگر مقابل‌شان بازی داشته باشیم، بله به آنها فکر می‌کنیم اما اگر مقابل‌شان نباشیم، نه! آنها هرکاری می‌توانند بکنند و نمی‌توانم دراین باره کاری انجام دهم.

اما منچستریونایتد همیشه یکی از بزرگترین باشگاه‌های انگلستان بوده است. آیا برای شما عجیب نیست که هیچ رقابت واقعی بین شما وجود ندارد؟

من نمی‌گویم که هیچ رقابتی وجود ندارد. همیشه رقابت وجود دارد، به خصوص زمانی که شما در لیگ برتر هستید. اما این رقابت مانند زمانی که من در دورتموند بودم و با بایرن مونیخ رقابت می‌کردیم، نیست. در آن زمان، ما هر دو برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیدیم و این یک رقابت واقعی بود.

آیا فکر می‌کنید که در آینده رقابت بین لیورپول و منچستریونایتد بیشتر خواهد شد؟

این بستگی به هر دو باشگاه دارد. اگر هر دو باشگاه به رقابت برای قهرمانی ادامه دهند، رقابت بیشتر خواهد شد. اما اگر فقط یکی از باشگاه‌ها برای قهرمانی رقابت کند، رقابت کمتری بین آنها وجود خواهد داشت.

با توجه به بازی روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد، چه چیزی برای شما مهم‌تر است؟ پیروزی در این بازی یا ایجاد یک رقابت واقعی با منچستریونایتد؟

پیروزی در این بازی برای من مهم‌تر است. ما می‌خواهیم به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برسیم و برای این کار باید منچستریونایتد را شکست دهیم. ایجاد یک رقابت واقعی با منچستریونایتد مهم است، اما نه به اندازه پیروزی در این بازی.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ارسال اثر از ۲۰ کشور به «پنج»/ ادعای دبیر درباره درجه‌بندی رویداد
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد!
  • محمد محمدی مدیرعامل سایپا شد
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد + سوابق
  • محمد خدابنده‌لو: پرسپولیس واقعا تیم بزرگی است؛ فوتبال با کلاسی بازی می‌کنیم
  • یورگن کلوپ: در طول دوران حضورم در لیورپول، رقابت واقعی با منچستریونایتد نداشتیم
  • مهمانان برنامه سال نو شبکه سه؛ از سینا حجازی تا امید حاجیلی
  • ناراحتی ستاره بایرن: تا حالا چنین چیزی ندیده‌ بودم!
  • شهرستان مرزی صالح‌آباد محروم از امکانات
  • بهترین مناطق خرید ملک در مازندران برای افزایش سود خالص سرمایه اولیه