Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:19:28 GMT

‌پروازهای فرودگاه پارس آباد مغان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۲۲۶

‌رئیس فرودگاه پارس آباد گفت: فرودگاه این شهرستان زیان ده نیست و مسئولان استانی و شهرستانی از تنها فرودگاه منطقه مغان حراست کنند.

‌سید پیمان آتش زر در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: در حالی پروازهای شرکت هواپیمایی هما در فرودگاه پارس آباد مغان لغو می شود که برخلاف مراکز استان‌ها، تنوع شرکت های هواپیمایی در این شهرستان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آتش زر با اشاره به استقبال خوب مسافران از پروازهای فرودگاه پارس آباد مغان، تصریح کرد: فرودگاه پارس آباد مغان به هیچ عنوان زیان ده نیست و مسئولان استانی و شهرستانی باید از تنها فرودگاه منطقه مغان که نماد قابلیت و توسعه این منطقه است حراست کنند. 

  وی خاطرنشان کرد: گشایش پروازهای فرودگاه پارس آباد و جلوگیری از لغو پروازها، همت استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار در مجلس را می طلبد که با رایزنی های خود مانع از تعطیلی و توقف پروازها شوند. 

 وی بیان کرد: لغو تنها پرواز موجود فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان مشکلات زیادی را برای مردم و اهالی مرزنشین این منطقه وارد می کند. 

  فرودگاه پارس‌آباد مغان در حالی سال گذشته و بعد از هفت سال تعطیلی با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد ریال با استقرار سیستم‌های نوین ناوبری و توسعه باند برای فرود هواپیماهای پهن پیکر افتتاح و بازگشایی شده بود که تعطیلی یکباره پروازهای آن شوک بزرگی به منطقه وارد کرد. 

  گفتنی است، روز گذشته شرکت هواپیمایی هما با ارسال پیامی به مسافرانی که از قبل اقدام به خرید بلیط پرواز تهران - پارس آباد و بالعکس کرده بودند از لغو پروازها و استرداد بلیط های خریداری شده خبر داده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید مهدی رزاز با اشاره به اینکه تغییر‌های فیزیکی بزرگی در مجموعه فرودگاه اهواز برنامه‌ریزی و انجام داده شد گفت : بهره‌برداری از ترمینال ورودی داخلی این فرودگاه یکی از این اقدامات بوده است. 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: کانتینر «از من بپرس» برای پاسخگویی به مسافران از جانب میراث فرهنگی در محوطه فرودگاه مستقر شده است، همچنین غرفه صنایع دستی برای فروش صنایع دستی خوزستان توسط اداره در سالن گذاشته شده تا علاوه بر معرفی صنایع دستی خوزستان، در این ایام به نوعی فرودگاه را پر رنگ‌تر کنند.

وی با اشاره به پرواز‌های نوروزی گفت: علاوه بر برنامه پرواز که روزانه توسط شرکت‌های ایران ایر، آسمان و … انجام می‌شود از شرکت آوا برای افزایش پرواز‌ها در مسیر‌های مشهد و تهران دعوت کرده‌ایم، اکنون به صورت روزانه ۲ پرواز به مشهد و ۲ پرواز به تهران توسط شرکت آوا انجام می‌شود، همچنین‌ای وان برای مسیر مشهد و تهران اضافه شد، سپهران و زاگرس هم برای مسیر مشهد وجود دارد؛ شب عید یک پرواز استانبول پلن شد و اگر ظرفیت مسافر و استقبال برای ادامه باشد، پرواز دایر خواهد بود.

رزاز اضافه کرد: در ایام نوروز، روزانه بین ۴ تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز جا به جا می‌شوند .

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: تعزیرات حکومتی به طور مرتب در فرودگاه حضور پیدا می‌کنند تا بر قیمت فروش و عرضه کالا و قیمت فروش بلیط هواپیما نظارت دارند که تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار هکتار از اراضی پارس آباد خسارت دیده اند
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • معرفی فرودگاه دبی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول