Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور چین در دیدار با لاریجانی در پکن به توسعه روابط استراتژیک و راهبردی جامع با ایران تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه هایش در پکن با رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.  در این دیدار که با حضور هیئت عالی رتبه سیاسی و پارلمانی ایران برگزار شد دو طرف بر تقویت و توسعه روابط و مناسبات دوکشور تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لاریجانی با اشاره به روابط تاریخی و دوستانه ایران و چین، از این کشور به عنوان یکی از شرکای قابل اعتماد ایران نام برد و خواستار تقویت روابط شد.  «شی جین پینگ» رئیس جمهوری چین هم با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت و دولت ایران گفت: چین به توسعه روابط راهبردی جامع با ایران تاکید دارد.  لاریجانی پیش از ظهر امروز هم با «لی شوئه یونگ» رئیس چینی گروه دوستی پارلمانی ایران و چین دیدار و گفتگو و در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه رنمین پکن سخنرانی کرد.
لاریجانی همچنین روز گذشته با ۳۹;لی جانگ شو۳۹; رییس کنگره ملی چین دیدار و گفت و کرد او همچنین روز گذشته از موزه ملی چین بازدید کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لاریجانی دیدار گفتگو رئیس جمهور چین توسعه روابط ایران چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور به زبان اردو

رئیس جمهور که در سفر پاکستان حضور دارد، در پیامی به زبان اردو تاکید کرد که ایران و پاکستان زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره مدافع اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و عدالت هستند، درود می‌فرستم.

با توجه به اشتراکات ایران و پاکستان، زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دو کشور وجود دارد.

دیگر خبرها

  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • در دیدار رئیسی با رئیس‌جمهور پاکستان چه گذشت؟
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است