Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی دلیجان گفت: توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در این شهرستان شناسایی و به دام قانون افتاد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی هاشمی» افزود: در تداوم طرح های مبارزه با مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان روز گذشته یک توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطر نشان کرد:در این عملیات 170 گرم هروئین از محل فعالیت این فرد کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

*** 16 توزیع کننده مواد مخدر و سارق در محلات دستگیر شدند
فرمانده انتظامی محلات گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 16 ساارق و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند» اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز و نیز محل اختفای مجرمان به ویژه توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان با استفاده از توان اجرایی پلیس این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: دراین طرح، تعداد 16 نفر توزیع کننده مواد مخدر، معتاد و سارق دستگیر، 53 دستگاه خودرو اعمال قانون، چهار دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف و مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
شهرستان محلات و دلیجان از توابع اتسان مرکزی دارای 5 و 50 هزار نفر جمعیت هستند.
/3075 7277

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نظامي و انتظامي محلات سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ عزیزی افزود: در این زمینه ۸ نفر شامل ۵ مرد و ۳ زن دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده از سمت استان‌های جنوبی بوده است تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده که در این راستا ۱۳۸ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۰۰ نفر از معتادان نیز از سطح شهر جمع آوری و برای درمان تحویل مراجع زیرربط شده اند.

دیگر خبرها

  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک