Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به ظرفیت ویژه واحدهای صنعتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی گفت: ۳۱ درصد پروژه‌های نیمه تمام صنعتی استان تهران در سال ۹۷ به بهره‌برداری رسیدند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، یدالله صادقی عصر امروز در کارگروه شورای اشتغال استان با اشاره به ظرفیت ویژه واحدهای صنعتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی اظهار داشت: تکمیل واحدهای صنعتی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند یکی از تکالیف این سازمان در ایجاد فرصت‎های شغلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مجموع تسهیلات برای طرح‌های نیمه‌تمام، بازسازی و نوسازی و تسهیلات سرمایه در گردش نزدیک به 48 میلیارد تومان است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به پرداخت 14میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان دریافت وام جهت رونق تولید افزود: در حال حاضر با بانک‌های کشاورزی، صنعت و معدن  و پست بانک قرارداد عاملیت منعقد شده که در صورت دریافت تسهیلات استان تهران متقاضیان به بانک‌ها معرفی شوند.

75 میلیارد ریال به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مشهد اختصاص می‌یابدهیچ کدام از پروژه‌های نیمه تمام برنامه‌ریزی شده برای واگذاری در کرمان عملیاتی نشد13 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ملی در کرمان نیاز است

صادقی ادامه داد: در سال 97 در زمینه رونق تولید 74 طرح از 154 تقاضا به بانک معرفی شدند که 12 مورد عقد قرارداد و 6  مورد موفق به دریافت وام شدند.

وی همچنین در مورد طرح‌های بازسازی و نوسازی خاطرنشان کرد: 479 مورد طرح در راستای نوسازی و بازسازی بوده که تاکنون 96 واحد با منابع خودشان بازسازی و نوسازی شدند و در مورد پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت 60  درصد نیز از 263 پروژه 85 واحد با منابع خودشان به بهره‌برداری رسید یعنی حدود 31 درصد محقق شده است.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود