Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بارش برف در حرم مطهر امام رضا (ع)، ماسال در انتظار جهانی شدن، جزیره رنگین هرمز، دیدار‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در پکن، ماسال در انتظار جهانی شدن، چهره روستاییان بر دیوار، ایران زیباست، خودنمایی ابر‌ها در دل کویر وبزرگترین و درخشان‌ترین ابرماه ۲۰۱۹ در سراسر جهان گزیده از تصاویر امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بارش برف در حرم مطهر امام رضا (ع)، ماسال در انتظار جهانی شدن، جزیره رنگین هرمز، دیدار‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در پکن، ماسال در انتظار جهانی شدن، چهره روستاییان بر دیوار، ایران زیباست، خودنمایی ابر‌ها در دل کویر و بزرگترین و درخشان‌ترین ابرماه ۲۰۱۹ در سراسر جهان گزیده از تصاویر امروز است که در ادامه ملاحظه می کنید.

بارش برف در حرم مطهر امام رضا (ع)
بارش برف در مشهدمقدس، حرم منور رضوی را سپیدپوش کرد. ورود سامانه جدید بارشی به خراسان رضوی از بعدازظهر سه شنبه موجب بارش برف در بیشتر شهر‌های شمالی و مرکزی این استان شده و چهره این مناطق را زمستانی کرد. / تسنیم

 


ماسال در انتظار جهانی شدن/میزان

جزیره رنگین هرمز/  فارس

 

دیدار‌های رئیس مجلس شورای اسلامی در پکن

 

چهره روستاییان بر دیوار
سینا رمضانی مقدم، دانش آموخته رشته نقاشی است. او همراه با بومیان هر منطقه از روستا‌های فومن و شهر‌های اطراف و کشیدن نقاشی از چهره پیرمردان و پیر زنان همان منطقه بر روی دیوار‌های روستا، چهره آن‌ها را برای حداقل چند ماه ماندگارمی کند./ایرنا

 

ایران زیباست؛ خودنمایی ابر‌ها در دل کویر
تصویر از همنشینی ابر، کویر و آفتاب در مناطقی از کویر مرکزی ایران در منطقه کویری جندق و روستا‌های فرحزاد، مصر و کویر مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل و جاده معلمان استان اصفهان است./ایسنا

 

بزرگترین و درخشان‌ترین ابرماه ۲۰۱۹ در سراسر جهان/ایلنا

 

فستیوال فانوس تایوان

 

زندگی در سایه
چهره هایشان سرشار از خستگی و رنجی است که این مهاجرت ناخواسته بر دوششان نهاده و تو می‌توانی این را از خطوط ناموازی و عمیق صورتهایشان به خوبی بفهمی. وقتی خانه، کوچه، خیابان، وحتی مردمان متعلق به فرهنگ و زادگاه تو نیستند، تومجبوری در هزار توی این زندگی با هزار ترفند وارد مرزکشوری شوی تا شاید بتوانی در سایه سار هزار توی کوچه هایش دمی بیاسایی و به زندگی جدید پیش رو بیندیشی.اینجا همان کوچه های زندگی است برای مردمان مهاجر زنان و کودکان افغان.

جلسه هفتگی هیات دولت

 

دستگیری سارق ایربگ پژو ۲۰۶


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته عکس گزارش برف سفر لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی