Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴عطریان­فر با اشاره به ساختار فعلى شورای­عالی­ سیاست گذاری و نقد‌هایی که مطرح می­ شود، با ذکر مطلب بالا گفت: گرچه در گذشته محور تعیین کننده وجهت دهنده فعالیت­های اصلاح­ طلبان آقای خاتمی بود، اما ایشان علاقه‌مند است نقش شخصى ایشان کمرنگ وعمدتاً به ساختار ونهادى پایدار منتقل شود. با وجود اینکه به­ صفتِ انسانى فردى واجد کاریزمااست، و اذعان داریم که نفوذ و موقعیت و اعتبار او و همچنین اعتماد مردمى وملی به­ سید محمد خاتمی چندین برابر کلِ احزابی است که مشی و مرام اصلاح ­طلبی را برگزیده ­اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین حالتی، طبیعی است که حقِ مسلم او باید باشد تا راس هرم شورای­عالی­ اصلاح­ طلبان را سر و سامان بدهد.

این چهره اصلاح ­طلب ادامه داد: همهِ دیدند آقاى خاتمى در انتخابات مجلس ­دهم با «تکرار مى کنم»‌ی که به­ همه توصیه کرد، در تهران و برخی از شهر‌ها جهت گیرى پیروزى کاملا عوض شد و لیست اصلاحات صد ­درصدی راى آورد. ایشان به شخصه بیش از تمام احزاب نقش ایفا می‌کنند. از این رو ­می­ توان اینطور نتیجه­ گیری کرد که انتقاد‌هایی که به ­نقش و سهم پذیرى سید محمد خاتمی در تصمیم­ سازی‌های شورای ­عالی طرح می­ شود، منطقی نیست. البته کسى نمی­ خواهد به­ حرف و نظر منتقدان بی‌توجهی نشان بدهد.

عطریان­ فر با اشاره به ­بحث تشکیل پارلمان اصلاحات گفت: در واقع اصلاح طلبان دنبال این هستند تا با هماهنگی و همنشینیِ اصلاح ­طلبانِ سراسر کشور که در قالب احزاب مختلف فعالیت دارند، پارلمان اصلاحات را تاسیس کنند که الان این موضوع در دستور کار قرار دارد و مطالعاتی در حال انجام است. خیلی هم خوب است. چه بسا که روند حضورانتخاباتى سال آینده، نزد اصلاح طلبان متکی بر این پارلمان شکل بگیرد که البته باید تایید آقای خاتمی را هم بگیرد. ایشان این نوع تدابیر در مسائل مستحدثه را به گفتگوى عقلا ارجاع می‌دهد. البته ایشان موافق این موضوع است و علاقمند است که قدرت فردى ایشان در لایه‌های هرم ساختارى اصلاحات توزیع شود.

عطریان­فر ابراز امیدواری کرد، شرایط به ­گونه­‌ای پیش برود که حضور و پیروزى اصلاح­ طلبان در انتخابات یازدهمین­ دوره مجلس از معبر پارلمان اصلاحات گذر کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عطریانفر محمد خاتمی پارلمان اصلاحات توزیع قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟

به گزارش جماران؛  آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات نوشت: قبل از مرگ مهسا و اعتراضات پس از آن، مکرر گفتیم که گشت ارشاد را جمع کنید و این مناقشه ویرانگر را خاتمه دهید. اما درست در موقعیتی که همبستگی ملی بیش از هر زمان ضرورت دارد، همان صحنه های زشت با شدت و‌ خشونت بیشتر با زنان و دختران ایران در حال تکرار شدن است! این چه تدبیری است؟

 

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • عملیات وعده صادق موازنه استراتژیکی در خاورمیانه را بهم زد
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • روزی برای تورم ۳۰ درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • واکنش به موضع گیری سیدمحمد خاتمی درباره حمله به اسرائیل /اصولگرایی واقعی یعنی این/آنها که برای دلار 20 هزار تومانی فریاد وااسلاما سر می دادند کجایند؟