Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@15:52:41 GMT

شریک اصلى سوریه در بازسازى، ایران است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۴۹۸

به گزارش ایلنا،‌ محمدرضا رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های مناسب سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک گفت: با توجه به آغاز فرآیند بازسازی سوریه، زمینه‌های مناسب همکاری در حوزه‌های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی میان دو کشور به وجود آمده است. 

وى افزود: شستا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی علاوه بر حوزه نفت، گاز و پتروشیمى آمادگی خویش برای همکاری در حوزه‌های دارویی، سیمان، ساخت و ساز، تولید و مونتاژ لوازم خانگی را اعلام می‌‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمود عدنان، سفیر سوریه در ایران نیز ضمن تاکید بر ضرورت گسترش همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور گفت: تصمیم راهبردى دولت سوریه این است که شریک اصلى ما در بازسازى سوریه، ایران است. از همین رو باید خارج از چارچوب ادارى پیگیر روابط توسعه‌اى بر اساس اصول رابطه برادارانه باشیم. 

وی ادامه داد: ما از همکاری شستا با شرکت‌های خصوصی و دولتی سوریه و حضور این شرکت در فرآیند بازسازی سوریه استقبال می‌‌کنیم. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران و سوریه عدنان محمود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد

به گزارش خبرآنلاین شهباز شریف در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری بین ایران و پاکستان، اظهار کرد: امروز در موارد مختلف دوجانبه با ایران تبادل نظر داشتیم و درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی هم صحبت کردیم. با ایران در حوزه‌های انرژی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک همکاری خواهیم داشت.

به نقل از ایسنا وی با یادآوری اینکه ایران اولین کشوری بود که پاکستان را به رسمیت شناخت، گفت: توافق کردیم که در تجارت دوجانبه، سرمایه‌گذاری مشترک و همکاری در حوزه انرژی همکاری داشته باشیم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898268

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۱ / شریک شرقی ۱۰ میلیاردی
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • پاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت ۱۰ میلیارد دلاری برای ایران
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد
  • ثبت ۱۲ فراورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا