Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@18:31:31 GMT

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش چین به حبس ابد محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۶۰۰

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش چین به حبس ابد محکوم شد

به گزارش فارس، دادگاه نظامی در چین «فانگ فنگ هوی» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش و عضو کمیسیون مرکزی نظامی این کشور را در پرونده فساد مالی به حبس ابد محکوم کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری «شینهوا»، این ژنرال ارشد نظامی سابق چینی که سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ ریاست ستاد مشترک نیروهای مسلح چین را بر عهده داشته، به دریافت رشوه و داشتن ثروت با منشأ نامعلوم، متهم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فانگ فنگ هوی» ۶۷ ساله در سال ۲۰۱۷ به یکباره از انظار عمومی حذف شد و بعدها مقام‌های چینی تایید کردند که او به فساد مالی متهم شده است.

این ژنرال سه ستاره چینی در اولین سفر رسمی «شی جینپینگ» رئیس‌جمهور این کشور به آمریکا و دیدارش با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۷ همراه آقای شی بود.


«فانگ فنگ هوی» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش چین و همتای آمریکایی

رئیس‌جمهور چین در سال‌های گذشته کارزار گسترده‌ای با هدف مبارزه با فساد مالی در نظام سیاسی این کشور آغاز کرده است. در جریان این موج ضدفساد، صدها نفر از مدیران ارشد و میانی به دلیل ارتکاب جرایمی چون سوء استفاده از جایگاه، دریافت رشوه و جمع‌آوری غیرقانونی ثروت، به حبس‌های طولانی و اعدام محکوم شد‌ه‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 681 میلیون و 97 هزار و 500 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 331 میلیون و 183 هزار و 870 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 318 میلیون و 902 هزار و 500 ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 845990 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • استعفای رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به دلیل ۷ اکتبر
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد