Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: الگوی برتر مدیریت انقلابی با اطاعت از ولی‌فقیه حاصل می‌شود و دوران دفاع مقدس بیانگر الگوی برتر مدیریت انقلابی است.

به گزارش ایرنا عباس بایرامی روز چهارشنبه در آیین رونمایی از کتاب روزهایی از روزگار من در رشت با بیان اینکه گیلانیان در زمان جنگ جان‌فشانی کردند اظهار کرد: در زمان جنگ تمامی دنیا در مقابل ما قرارگرفته بود اما نتوانستند موفق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه نیز باید تدریس شود افزود: از نیمسال دوم سال تحصیلی 87-88 تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های گیلان آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی 96-97 تعداد 76 هزار و 722 نفر در یک هزار و 991 کلاس این درس را سپری کرده‌اند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه ارائه درس دفاع مقدس برای کارمندان نیز باید برگزار شود گفت: 17 درصد از کارمندان، آموزش درس آشنایی با دفاع مقدس را دیده‌اند و این درس باید برای تمامی کارکنان برگزار شود.
بایرامی با اشاره به اینکه در طول تاریخ ایران دورانی مانند دوران دفاع مقدس، پایداری و مقاومت وجود نداشت افزود: در دوران دفاع مقدس، هیچ زمان یاد امام حسین (ع) از فکر رزمندگان بیرون نمی‌رفت و همیشه ذکر یا حسین (ع) بر زبان رزمندگان بود.
وی با اشاره به اینکه گیلان 97 هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس داشت که از این تعداد 25 هزار نفر سرباز بودند بیان کرد: از استان گیلان بیش از 300 بانوی رزمنده در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و به‌عنوان امدادگر در جبهه‌ها خدمت‌رسانی می‌کردند.
بایرامی با بیان اینکه گیلان دارای بیش از 300 روحانی رزمنده در دوران دفاع مقدس بود گفت: روحانیت نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشت و علاوه بر کارهای فرهنگی در بخش نظامی نیز نقش فعالی داشتند.
وی با اشاره به اینکه گیلان 24 هزار جانباز، دو هزار و 640 آزاده، هشت هزار شهید و 22 شهید مدافع حرم دارد بیان کرد: تحکیم وحدت ملی در دوران دفاع مقدس تجلی پیدا کرد و اگر این وحدت‌ها اکنون در حوزه صنایع و صنعتی وجود داشته باشد ما مشکلات کمتری خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در گیلان 127 شهید گمنام داریم گفت: این شهدای گران‌قدر در 47 نقطه از استان خاک‌سپاری شده اند و اکنون مکان تدفین این شهدا زیارتگاه عشاق است.
در پایان این مراسم از کتاب روزهایی از روزگار من نوشته سید شفیع عبدالهیان رونمایی و نیز حجت‌الاسلام میثم زحمتکش به‌عنوان مسئول علوم و معارف درس دفاع مقدس استان گیلان معارفه شد.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت انقلابي گيلان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود، گفت: همه نیروها و تجهیزات آماده بودند که به موقع وارد عمل شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در هفته جاری سیل را پشت سر گذاشتیم و به همت همه دستگاه‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده خسارت‌های کمی داشتیم ‌و کار بزرگی انجام شد.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها تا امشب در استان ادامه دارد، گفت: دیروز عصر حدود 40 میلی‌متر بارندگی فقط در مردهک عنبرآباد انجام شد و امیدوار هستیم تا پایان بارندگی‌ها مشکلی نداشته باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید مراقبت کنند که اگر به موقع اقدام شود حتماً می‌توانیم از خسارات جلوگیری کنیم، افزود: بیش از 500 دستگاه ماشین‌آلات سنگین آماده داشتیم تا در صورت نیز وارد عملیات شوند.

وی با بیان اینکه روز گذشته چهار نفر مفقودی داشتیم که به یاری خدا و دستگاه‌های امدادی زنده پیدا شدند، ادامه داد: در این بارندگی‌ها شاهد حجم بالایی از آب در رودخانه‌ها بودیم که لایروبی‌های انجام شده از قبل باعث شده بود تا آب از مسیر خود خارج نشود.

تدابیر پیشگیری از سیل از 6 ماه قبل در استان کرمان انجام شد4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدندوقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت

فداکار با بیان اینکه از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که همکاری خوبی برای آگاه‌سازی مردم کردند و باعث همکاری مردم در پیشگیری از سیل شدند که جای تقدیر دارد، گفت: یک موضوع مهم این بود که بارندگی به یکبارگی نبود و با عنایت خداوند بارندگی‌ها متناوب بود و کم کم بارش‌ها را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها از جمله ارتش و سپاه و بسیج کمک خوبی در مقابله با سیلاب‌ها کردند، افزود: گروه‌های جهادی هم پای کار بودند تا هم از سیل پیشگیری شود و هم اگر مشکلی پیش آمد به موقع به مردم امدادرسانی داشته باشند.

استاندار کرمان با بیان اینکه بارندگی بسیار خوبی طی این چند روز در سطح استان انجام شد، ادامه داد: البته آمار دقیقی نداریم و ضعف آماری بین دستگاه‌های مختلف در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود، گفت: همه نیروها و تجهیزات آماده بودند که به موقع وارد عمل شوند و اگر مشکلی پیش آمد پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود