Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، این خوابگاه دو طبقه با نام " شریف " با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ساخته شده و ظرفیت اسکان ۱۸۰ نفر را داراست.

راضیه محجوب رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت:: در این دانشگاه دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در هشت رشته کارشناسی و ۱۲ رشته کاردانی تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مهدی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور هم گفت: از ۲۰۰ هزار دانشجوی این دانشگاه ۴۵ هزار نفر هر ترم متقاضی خوابگاه هستند که از این تعداد به ۳۲ هزار نفر خوابگاه تعلق می‌گیرد و بقیه در خوابگاه‌های خود گردان و منازل اجاره‌ای اسکان می‌یابند.

وی افزود: برای اسکان همه دانشجویان متقاضی، به ساخت ۵۰ واحد خوابگاهی نیاز است.

انتهای پیام / گ

جزئیات افتتاح خوابگاه پسران دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از طرح هایی که با حضور وزرا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • افتتاح پل شهید دانشگر در سمنان
  • خبر‌هایی از طرح هایی که با حضور وزرا افتتاح شد