Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: شایسته است صعود درخشان تیم فوتبال ذوب آهن ایران ، نماینده شایسته فوتبال کشورمان به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را تبریک بگوییم. همچنین جا دارد به کلیه اعضای تیم فوتبال سایپا که پس از موفقیت در بازی نخست مرحله پلی آف در مرحله دوم حذفی حضور یافتند هم خسته نباشید بگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی اضافه کرد:  بدون تردید موفقیت تک تک نمایندگان فوتبال ایران در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا می تواند امتیازات قابل توجهی برای فوتبال ایران در سطح آسیا به همراه داشته باشد. امیدواریم هر 3 نماینده جمهوری اسلامی ایران در مرحله گروهی فصل جدید رقابت ها موفق باشند و همچون فصل گذشته شاهد حضور باشگاههای ایرانی در بالاترین سطوح و مراحل این رقابت ها باشیم.

کد خبر 4548131

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح فردا دوشنبه ۲۷ فروردین با برگزاری مسابقات ۵ وزن نخست آغاز می‌شود.


دو کشتی گیر مازندرانی در این رقابت‌ها برای کشورمان به روی تشک می‌روند.


ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی گیرانی هستند که برای کسب مدال طلای رقابت‌های آسیایی به روی تشک می‌روند.

قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز برگزار شد و کشتی گیران شرکت کننده، حریفان خود را شناختند..


مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان سجاد البیدهان از عراق و آرجون حالاکورکی از هند می‌رود.
در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ شرکت کننده دارد، علیرضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه کشتی می‌گیرد.
در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کرار البیدهان از عراق و اومش از هند می‌رود.
در وزن ۶۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۷ نفر برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی لی از چین می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان جاسون از فیلیپین و فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان مصاف می‌دهد.
در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جی لنگ از چین و العبید از سوریه پیکار می‌کند.
در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.
دروزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی می‌رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان گانبولد از مغولستان و آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبدی کودیر جلیل اف از ازبکستان و بالتمونخ از مغولستان می‌رود.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۲ نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام جان رحمت اف از ازبکستان و سینگ میهار از هند مصاف می‌دهد.

برنامه این مسابقات به وقت ایران به شرح زیر است:
دوشنبه ۲۷ فروردین ماه:
ساعت ۹ تا ۱۲: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۵۳۰ تا ۱۸:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
سه شنبه ۲۸ فروردین ماه:
ساعت ۹ تا ۱۲: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۵۳۰ تا ۱۸:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی.

دیگر خبرها

  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ میرزازاده دومین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ علیزاده اولین مدال طلا را برای ایران دشت کرد + فیلم
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دادمرز نقره‌ای شد 
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست