Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@08:29:14 GMT

جرمی هانت: با آلمان برای حفظ برجام همکاری می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۸۹۵

جرمی هانت: با آلمان برای حفظ برجام همکاری می‌کنیم

خبرگزاری ایسنا: جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس، روز چهارشنبه در سخنانی در برلین با اشاره بر اهمیت همکاری‌های انگلیس و آلمان در مسائل بین‌المللی گفت: ما با یکدیگر توافق هسته‌ای با ایران را حفظ کرده‌ایم، ایران را از سلاح هسته‌ای دور نگه داشته و در نتیجه جهان را به جایی امن‌تر تبدیل کرده‌ایم.
به گزارش ایسنا، بعد از خروج آمریکا از برجام، اتحادیه اروپا در صدد برآمد که با راه‌اندازی کانال ویژه مالی، علی‌رغم تحریم‌های واشنگتن، به تجارت با ایران ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتحادیه اروپا با رهبری سه کشور انگلستان، آلمان و فرانسه اینستکس را در تاریخ ۳۱ ژانویه ارائه کرد. مقر این نهاد مالی غیر دولتی در پاریس قرار داشته، یک بانکدار آلمانی به نام پر فیشر مدیریت آن را به عهده دارد و انگلیس مسئول حسابرسی آن خواهد بود. هر سه این کشور‌ها از طرف‌های امضا کننده توافق هسته‌ای ایران هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جرمی هانت انگلیس برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسمت چهارم سریال انتخاب مربی برای فولاد؛ ویسی توافق کرد

باشگاه فولاد خوزستان با عبدالله ویسی برای حضور روی نیمکت این تیم به توافق رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فولاد فصل بیست و سوم لیگ برتر را خوب شروع نکرد  و ناچار شد با علیرضا منصوریان و مارتینس قطع همکاری کند. قرار بود آل‌نعمه تا پایان فصل سرمربی تیم باشد که عمر همکاری این مربی هم بیشتر از 3 هفته دوام نداشت.

سپاهان دربی فولادی‌ها را برد و از بحران خارج شد/ نخستین پیروزی نساجی با ساکت و بردهای پرگل تراکتور و مس

سوم اسفند ماه 1402 احمد آل‌نعمه به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان انتخاب شد اما به دلیل کسب نتایج نامطلوب در آستانه برکناری قرار گرفته است. باشگاه خوزستانی با عبدالله ویسی مذاکراتی داشته تا جایگزین آل‌نعمه شود. سرمربی پیشین صنعت نفت آبادان با فولادی‌ها به توافق رسیده و قرار است در ادامه لیگ روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

در آستانه هفته بیست و یکم، باشگاه فولاد هم اعلام کرد «امکان حضور سرمربی در نشست خبری قبل از مسابقه با استقلال خوزستان وجود ندارد.» تا تلویحاً خبر قطع همکاری با سرمربی فعلی پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 
  • درخواست گوترش از آمریکا و روسیه برای احیای پیمان استارت جدید
  • قرارداد ۱۵ ساله ادنوک برای فروش گاز به آلمان
  • توافق ایران و چین برای همکاری‌های محیط زیستی
  • شورای نظامی نیجر توافق نظامی با آمریکا را «یک جانبه» لغو کرد
  • شورای نظایم نیجر توافق نظامی با آمریکا را «یک جانبه» لغو کرد
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • قسمت چهارم سریال انتخاب مربی برای فولاد؛ ویسی توافق کرد
  • فرشاد مومنی:روس و انگلیس بر سر اینکه ایران سر بلند نکند توافق دارند/آنچه در تاریخمان تجربه کردیم، اکنون نیز مشاهده می شود/برنامه تعدیل ساختاری، دقیقا همان کارکرد کودتا در ایران را داشت/نرخ بهره بالای5درصد به معنای تسخیر توسط رباخوارها است