Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:09:22 GMT

یک استقلالی سرمربی تیم شهرداری ماهشهر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۹۱۶

یک استقلالی سرمربی تیم شهرداری ماهشهر شد

سرمربی اسبق بادران تهران به عنوان سرمربی جدید شهرداری ماهشهر انتخاب شد.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازده امروز به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری ماهشهر انتخاب شد. این سومین سرمربی شهرداری ماهشهر تا این هفته است. پیش از این داود مهابادی و مجید نامجو مطلق هدایت این تیم را برعهده داشتند که هر کدام از سمت خود استعفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شهرداری ماهشهر در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم و اخر جدول لیگ قرار دارد.

 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب استقلال پیشکسوت شهرداری ماهشهر فوتبال مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور که قبل از همکاری با پاکو خمس در میانه‌ی راه فصل 02-1401 کارش در لیگ‌برتر را همراه با قربان بردیف پیش برده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفته و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم هدایت تراکتور را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داده بود، با نظر محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه دوباره در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا به زودی معارفه خواهد شد.

باشگاه تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده و این سرمربی دوباره به تبریز برمی‌گردد.

تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی موقت در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران حاضر خواهد شد، اما پس از این مسابقه قرار است قربان بردیف به‌عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی معرفی شود.

ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو ستاره خارجی تراکتور که در گذشته شاگرد بردیف بودند هم نظر مثبتی روی این انتخاب داشتند و زنوزی نیز نظر مثبتی روی بازگشت این سرمربی داشته تا جانشین پاکو خمس مشخص شود.

بردیف در آذرماه سال گذشته و پس از نیم‌فصل همکاری با تراکتور تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را برعهده بگیرد که البته حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید تا حالا دوباره در آستانه بازگشت به تراکتور باشد.

کد خبر 845242 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد