Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:12:46 GMT

مشکلات فعالان اقتصادی استان ایلام رفع می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۶۹۷۴

مشکلات فعالان اقتصادی استان ایلام رفع می شود

به گزارش خبرنگار مهر،بابک دین پرست عصر چهارشنبه در جلسه مشترک بررسی مسائل و مشکلات فراروی توسعه شهرستان ملکشاهی، مهران و بدره در شهرستان ملکشاهی گفت: ما تلاش داریم که مشکلات فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه های اقتصادی را احصاء کرده و پس از جمع بندی در رفع آنها تلاش داشته باشیم.

وی بیان کرد: ما برنامه داریم که همه مسائل 10 شهرستان استان را بررسی و مسائل و مشکلات اقتصادی و موانع تولید در این شهرستان ها را جمع بندی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مسائل و مشکلات استان را به دو بخش تقسیم بندی خواهیم کرد بخش اول که امکان رفع آن در سطح استان وجود دارد ، در استان اقدام لازم صورت می گیرد.

وی افزود: بخش دوم مسائل و مشکلاتی است که امکان رفع آن ها در استان وجود ندارد و نیاز به رایزنی های ملی و کسب دستور از ریاست محترم جمهور و معاون اول و یا تعامل و پیگیری با وزارتخانه های مختلف وجود دارد، ما این موارد در وزارت کشور پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 4548155

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ملکشاهی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا نوروزی درسومین گردهمایی هم اندیشی تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور در رشت برگزار شد افزود: مقدمات تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور از سال گذشته در گیلان فراهم شده است و با اجرای این طرح مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه استان گیلان دراجرای این طرح با اطلاح رسانی به موقع رتبه دوم کشور را در ثبت مجوز‌ها به شناسه یکتا کسب کرده، افزود: این یکی از اقدام‌های توسعه گرایانه دولت در راستای کاهش هزینه‌ها و رفت وآمد‌ها در ادارات است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها صاحبان اصناف باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند گفت: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند از لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
 علیرضا نوروزی با بیان اینکه باهوشمند شدن خدمات دولت، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی (qr.mojavez.ir) نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در این سامانه ثبت انجام ندهند بعد از ۲۵ اردیبهشت ماه دچار مشکل خواهند شد.
همچنین در این گردهمایی هریک از اعضا پیشنهادات و روش‌های مشارکت بهتر برای عملیاتی شدن و اطلاع رسانی این طرح را ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند