Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 3 انبار کود شیمیایی و سموم کشاورزی قاچاق به ارزش 5 میلیارد تومان در شهر کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کود شیمیایی و سموم کشاورزی قاچاق در انباری در منطقه ولدآباد کرج، بلافاصله ماموران کلانتری 44 ولدآباد همراه عوامل سازمان جهاد کشاورزی استان به مکان مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان گفت: ماموران در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی کود شیمیایی و سموم کشاورزی قاچاق را که خارج از شبکه توزیع وارد استان شده و فاقد هرگونه بارنامه گمرکی بود را کشف کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه از وجود 2 انبار دیگر در نزدیکی انبار کشف شده مطلع شدند که پس از بازرسی از آنها، مقادیر زیادی کود شیمیایی و سموم کشاورزی قاچاق کشف که در مجموع از این 3 انبار،  1200 کیسه سموم کشاورزی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این رابطه 3 نفر دستگیر شدند، گفت: ارزش اقلام مکشوفه 5 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان البرز سازمان جهاد کشاورزی استان قاچاق کشاورزی کود 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی مهر  گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در جاده ها به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ نصراله دهقان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی، پنکه، تلویزیون، اسپیلت و زودپز خارجی  را کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی شهرستان مهر با بیان این که در این زمینه راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه  را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • سوختگی گندم در برخی مزارع «هلیلان»
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر