Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:51:22 GMT

مرحله دانشگاهی مسابقات مناظره دانشجویی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۰۷۵

مرحله دانشگاهی مسابقات مناظره دانشجویی برگزار شد

تهران- ایرنا- تیم‌ های «سروش» و «افق» از دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی و تیم ‌های «آرمان»، «ورهان» و «هانیل» از دانشگاه امیرکبیر دانشگاه فرهنگیان در مرحله دانشگاهی هشتمین دور مسابقات ملی مناظره دانشجویان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه ایرنا، مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات از 27 اسفندماه در دانشگاه فرهنگیان البرز آغاز شد و در روز پایانی پنج تیم سروش، افق، آرمان، ورهان و هانیل به مرحله بعدی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدی اصل روستا دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز در این باره گفت: تیم های آرمان و هانیل بر سر گزاره «تقویت زبان ملی، موجب کم رنگ شدن زبان‌های محلی می‌گردد» مناظره کردند که در پایان طبق اعلام رأی هیأت داوران هر دو تیم به مرحله بعدی راه یافتند.
وی افزود: مناظره دوم نیز میان تیم های ورهان و رایان از دانشگاه امیرکبیر (خواهران) با موضوع گزاره «وجود مدارس استعداد درخشان (سمپاد) مغایر با عدالت آموزشی است» برگزار شد و تیم «ورهان» به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز اظهار داشت: مناظره سوم میان تیم‌ های سروش و دیالمه با موضوع گزاره «خدمت سربازی به نفع امنیت کشور است» برگزار و تیم «سروش» به عنوان تیم برگزیده معرفی شد. همچنین، مناظره چهارم بین تیم های امید و افق با موضوع گزاره «افشاگری مسئولین موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌گردد» برگزار شد و در نهایت هیأت داوران تیم افق را برنده مناظره اعلام کرد.
مرحله فینال و اختتامیه مرحله دانشگاهی مسابقات مناظره دانشگاه فرهنگیان که در روزهای 4 و 7 اسفندماه برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری فینال در هر کدام از دانشگاه‌ها شاهد مناظره تیم‌های برگزیده از دانشگاه امیر کبیر(خواهران) و دانشگاه حکیم فردوسی (براداران) خواهیم بود.
**9283**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي مناظره دانشجويي جهاد دانشگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد

جام جم آنلاین اصفهان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش برگزار و نادعلی قائدامینی تکریم و بیژن شمس معارفه شد.
 آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش در سال ۱۳۷۳ تأسیس گردید. این دانشگاه یکی از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان است و هم‌اکنون این دانشکده زیر نظر دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این دانشکده پس از دانشکده فنی شهید مهاجر، دومین دانشکده فنی و حرفه‌ای اصفهان است.
هم‌اکنون در این دانشکده حدود ۱۰۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته در حال تحصیل در دوره‌های روزانه و شبانه هستند. در این دانشگاه رشته‌های مهندسی شیمی، برق، صنایع چوب، صنایع شیمیایی، کامپیوتر، آسانسور و... ارائه می‌شود.
شمس پیش از این مسئولیت‌هایی همچون عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان، ریاست دانشگاه پیام‌نور واحد فلاورجان، معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام‌نور کشور را بر عهده داشته و به فعالیت‌های علمی و فرهنگی پرداخته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد