Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی کرونی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که لوایح نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و بلیت مترو در سال ۱۳۹۸ از طرف شهرداری به شورای شهر تهران ارسال شد گفت : در این لوایح شهرداری پیشنهاد افزایش نرخ کرایه ها و بلیت تا حداکثر نرخ تورم اعلامی از سوی دولت در پایان سال ۹۷ را داده است.

وی ادامه داد : با توجه به تغییر ساختار لوایح نسبت به سال قبل و اینکه شهرداری به دنبال اختیار عمل درخصوص افزایش قیمت ها در یک بازه متغیر حداقل ۲۰ درصدی است و البته احتمال افزایش نرخ تورم تا پایان سال دور از ذهن نیست لذا با حساسیت بیشتری به بررسی خواهیم پرداخت تا تصمیمی که متضمن منافع شهروندان و رانندگان باشد اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4548160 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبوس تاکسی مترو کرایه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار گفت: برای اجرای پروژه مترو، شهرداری و اعضای شورا موظف هستند که اعتبارات لازم را تخصیص دهند تا امسال این پروژه را کلنگ زنی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ؛ حسین حق وردی اظهار کرد : متاسفانه در بحث قانون گذاری مقدمات حضور و مشارکت مردم را فراهم نکرده ایم. گره های زیادی در کار تولید کنندگان ایجاد شده است که باعث شده آن ها از حضور در ادارات ما بیزار شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج
  • کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟