Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@17:19:44 GMT

نتیجه زنده/ استقلال صفر - پارس‌جنوبی صفر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۱۵۲

نتیجه زنده/ استقلال صفر - پارس‌جنوبی صفر

خبرگزاری میزان- بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پارس‌جنوبی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال در جریان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پارس‌جنوبی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، گادوین منشا، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی و الهیار صیادمنش.

ترکیب پارس‌جنوبی‌جم:

رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، مجید علیاری، محمد نوری، کیوان امرایی و عماد میرجوان.

نیمه اول:

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم استقلال تیم پارس جنوبی میزان هفته نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه عملکرد تیم‌ها را در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال چطور دیده است، گفت: تیم استقلال خوزستان که ته جدول بود توانست بازی قابل قبولی انجام بدهد و بازی را  ۲ بر ۲ کند. تیم سپاهان توانست بازی عقب افتاده خود مقابل ذوب آهن را  پیروز شود. البته این تیم اصفهانی با یک گل پیروز دربی اصفهان شد، اما مثل نیم فصل اول که خیلی راحت نتیجه می‌گرفت و حریفان خود را شکست می‌داد این طور نیست.  البته این ۳ امتیاز اتفاق خوبی برای سپاهان بود تا به روند رو به رشد خود برگردند و بازی‌های حذفی هم در پیش است.

تیم های پایین جدول انتحاری بازی کردند 

او افزود:  تیم‌ها در این هفته محتاط‌تر بودند و تیم‌های پایین جدول انتحاری بازی کردند و دنبال نتیجه گرفتن بودند. تیم‌های بالای جدول هم دنبال برد بودند. تیم‌های استقلال و پرسپولیس توانستند روند خود را ادامه بدهند و در پایین جدول، نساجی نسبت به استقلال خوزستان و فولاد عملکرد بهتری داشت و ۳ امتیاز گرفت و به ماندن در لیگ برتر امیدوار شد. در میانه جدول هم بازی هوادار و پیکان هم جالب بود و هوادار توانست گل بزند، اما رضا عنایتی با تیم جوانی که در اختیار دارد، توانست تا دقایق آخر امید داشته باشند و بازی را به تساوی کشاندند. تیم‌هایی که نیاز به ۳ امتیاز داشتند در این هفته  توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

ابوالفضل جلالی سانت هایش موثر هستند 

سید صالحی  درباره برد تیم استقلال برابر تیم شمس آذر اظهار کرد: جواد نکونام ترکیب هفته گذشته خود را گذاشته بود و این مربی سعی کرد که از روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده کند، تا  بازی هجومی در مقابل تیم شمس آذر که دوندگی زیادی دارد ارائه بدهد. در آن طرف، سعید دقیقی تمام تفکراتش این بود که بازیسازی داشته باشد و هافبک‌های استقلال را در وسط زمین پرس قرار بدهد و دوندگی بیشتری داشته باشند و سعی کنند با بازی مستقیم از پشت دفاع چپ و راست استقلال استفاده کنند. به هر حال آبی پوشان در نیمه اول توانستند به گل برسند. ابوالفضل جلالی در چند بازی نشان داده که سانت هایش موثر هستند و خیلی خوب هم به خط حمله اضافه شد.

استقلالی ها از دقیقه ۸۰ بازی را تمام شده دانستند 

او افزود: نیمه دوم هم استقلال باز نسبت به شمس آذر بازی را بهتر شروع کرد و به پنالتی دست یافت و گل سوم هم به ثمر رساند، اما از دقیقه ۸۰ احساس می‌کنم یک مقدار بازیکنان استقلال خیال کردند که بازی تمام شده است. طبیعتا تیم شمس آذر چیزی برای از دست دادن نداشت و  سعید دقیقی با تعویض هایش یک مقدار تیمش را هجومی‌تر کرد و توانستند از سانت به جناحین به استقلال گل بزنند. سیستمی که استقلال بازی می‌کند در برخی از دقایق مدافعان  این تیم تمرکزشان به هم می‌ریزد و خط دفاع این تیم خالی می‌شود و حریف قزوینی توانست از این موقعیت استفاده کند و ۱۰ دقیقه آخر فشار آورد و ۲ گل زد،  اما بعد از آن استقلال مدیریت کرد و توانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد.

۶ هفته پایانی برای همه تیم‌ها  چه بالا و چه پایین جدول فینال است

سید صالحی درباره رقابت تنگاتنگی بین استقلال و پرسپولیس در صدر جدول وجود دارد، گفت: طبیعی است. اکنون استقلال و پرسپولیس چسبیده به هم هستند و طبیعتا تیم‌هایی که بازی دارند نیم نگاهی هم به بازی رقیب خود هم دارند. تیم پرسپولیس بازی اش را برده بود و به صدر جدول رفته بود، اما استقلال استرس این را داشت که سریعا به گل برسد و بتواند ۳ امتیاز بازی را بگیرد و به صدر جدول برگردد. به طور طبیعی این حساسیت بازی‌ها را  برروی این ۲ تیم بالا می‌برد. این ۶ هفته پایانی برای همه تیم‌ها  چه بالا و چه پایین جدول فینال است و باید منتظر بمانیم که چه اتفاقی می‌افتد.

عطش برد در وجود نساجی ها وجود داشت 

کارشناس فوتبال درباره برد نساجی برابر تیم تراکتور گفت: بعد از رفتن خمز از تراکتور، تفکرات این مربی در بازی سرخپوشان تبریزی مشهود بود و محمد نصرتی در این چند سال در کنار سرمربیان تراکتور بوده و با بازیکنان این تیم آشنا هست. به طور طبیعی تفکرات نصرتی این بود که تیمش بالا بازی کند و حریف را تحت فشار بگذارد و بازی مالکانه داشته باشد و از عمق خط دفاعی استفاده کند و سرخپوشان تبریزی یکی، ۲ موقعیت داشتند که به تیرک دروازه زدند. البته انگیزه بازیکنان نساجی با توجه به اینکه میزبان بودند و به این ۳ امتیاز نیاز داشتند بیشتر بود و خیلی عطش برد در وجودشان داشتند.  

برد برابر تراکتور روحیه نساجی ها را افزایش داد 

او ادامه داد: در نیمه اول دیدار  تراکتور و نساجی بازی پایاپای بود و موقعیت‌هایی را هر ۲ تیم داشتند، اما تیم نساجی در دقیقه خوبی در نیمه دوم توانست پنالتی بگیرد و به گل برسد و بعد از آن روی به بازی انتحاری آوردند و تدافعی‌تر بازی کردند و لایه‌های دفاعی بیشتری داشتند و کناره‌ها را توانستند  ببندند، اما بیشتر توپ و مالکیت در اختیار تراکتور بود. البته در زدن ضربات آخر آن تمرکز لازم را در خط حمله این تیم تبریزی وجود نداشت. این ۳ امتیاز حساسیت زیادی را در پایین جدول به وجود می‌آورد. همچنین  این برد نساجی روحیه شان را بیشتر کرد و ۱۹ امتیازی شدند و امیدوار به بازی‌های بعدی می‌مانند.

پرسپولیس با ترکیب ثابت شرایط خوبی دارد 

سید صالحی درباره برد پرسپولیس برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: اوسمار ویرا ترکیب خوبی برای تیمش پیدا کرده است و  پرسپولیس توانسته با آن ترکیب ثابت شرایط خوبی داشته باشد. ارونوف با بقیه بازیکنان هماهنگ شده است و عبدالکریم حسن هم خیلی خوب به حمله اضافه می‌شود. یکی از مشکلاتی که پرسپولیس در نیم فصل اول داشت این بود که در سمت راست رونده بود، اما در سمت چپ علی نعمتی بیشتر در کار‌های دفاعی تا حمله موفق‌تر بود. البته از زمانی که عبدالکریم حسن به پرسپولیس آمده است این بازیکن به حمله اضافه می‌شود و بازیکن تاثیرگذاری است.

کارشناس فوتبال گفت: تیم پرسپولیس می‌دانست با تیم صنعت نفتی بازی دارد که این تیم به دنبال بازی انتحاری بود تا امتیاز بگیرد، اما سرخپوشان در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند و بعد از آن هم طبیعی بود که صنعت نفت به پرسپولیس ضد حمله بزند، اما سرخپوشان با زدن ۲ گل دیگر جلو افتادند و به طور کامل بازی در اختیار پرسپولیس بود و صنعت نفت نتوانست بازی‌های هفته گذشته خود را انجام بدهد.

بازی پرسپولیس و سپاهان ۶ امتیازی است

او درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌ها را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، گفت: به طور طبیعی اختلاف بین استقلال و پرسپولیس نسبت به بقیه بیشتر شده است. اگر اشتباه نکنم اختلاف استقلال با سپاهان ۱۱ امتیاز و پرسپولیس هم ۱۰ امتیاز است و به طور طبیعی جنگ بین سرخابی‌ها هست. پرسپولیس یک بازی مهم با سپاهان دارد که این بازی برایش ۶ امتیازی است. تیم استقلال هم با تراکتور بازی دارد و هر هفته فینال هست و باید منتظر باشیم و ببینیم کدام تیم‌ها به چه صورت و با چه انگیزه‌ای و چه تفکراتی آماده‌تر به زمین مسابقه می‌آیند و به دنبال ۳ امتیاز بازی هستند.  

سید صالحی درباره اینکه ۳ تیم اهوازی در پایین جدول حضور دارند، گفت: واقعا جای تاسف دارد که خوزستان فوتبال خیز است، اما ۳ تیم جنوبی شامل صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزسان شرایط خوبی ندارند و هفته‌های پایانی می‌تواند تاثیرگذار باشد. باید مسئولان هیئت ورزش خوزستان بیشتر به فکر تیم خود باشند  تا این تیم‌های پرطرفدار بتوانند نتایج خوبی بگیرند و در لیگ باقی بمانند. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در استان بوشهر برگزار شد