Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي با تسليت شهادت تعدادي از پاسداران انقلاب اسلامي در جنوب شرق کشور گفت: آمريکا و هم پيمانانش در منطقه مسوول حمله تروريستي اخير در سيستان و بلوچستان و شهادت فرزندان رشيد انقلاب اسلامي هستند.

علي مصطفوي روز چهارشنبه در جلسه کميته پيشکسوتان سازمان هاي مردم نهاد فعال در حفظ آثار دفاع مقدس افزود: اين حمله ناجوانمردانه بدون پاسخ نمي ماند و دشمنان ايران بازنده هميشگي توطئه عليه کشور خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: با وجود برخي مشکلات در کشور، مردم ايران اسلامي با حضور گسترده و حتي بيشتر از سال هاي گذشته در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر با آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي تجديد پيمان کردند و اين دشمنان را عصباني کرده است.
وي در بخش ديگري با تاکيد بر تقويت و حمايت از سازمان هاي مردم نهاد در حوزه هاي مختلف به ويژه در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس اضافه کرد: در شهرهاي آذربايجان غربي بايد سازمان هاي مردم نهاد با محوريت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تشکيل شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي ادامه داد: بهره گيري از فضاي مجازي و تاثير گذاري آن در افکار عمومي اهميت بسزايي دارد و سازمان هاي مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در فضاي مجازي بيشتر از گذشته بايد وارد شوند و با ارائه اطلاعات و توليد محتواي مناسب براي کاربران در خصوص ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و نشر ارزش هاي دفاع مقدس تلاش کنند.
به گزارش ايرنا، در حمله تروريستي هفته گذشته به اتوبوس حامل نيروهاي سپاه پاسداران در استان سيستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسيدند و 13 تن ديگر نيز زخمي شدند.
گروهک تروريستي موسوم به «جيش العدل» وابسته به القاعده مسووليت اين حمله تروريستي را برعهده گرفته است.
8137/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: شهادت مامور نیروی انتظامی در خرمشهر + عکس

محمدمهدی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227853 برچسب‌ها حمله تروریستی

دیگر خبرها

  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حمله تروریستی کرمان
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه