Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی کبدی شبستر ظهر امروز با پیروزی تیم ملی کبدی جوانان ایران به پایان رسید.

در این بازی که تیم‌های کبدی عراق (ب) و تیم ملی جوانان ایران برای حضور در فینال مسابقات به مصاف هم رفتند، شاگردان موسوی از ابتدای دیدار عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتند و توانستند اختلاف قابل‌توجهی با حریف خود ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازی این تیم ملی جوانان ایران بود که فاصله ایجاد شده را حفظ کرد تا بازی را با نتیجه 30-4 در نیمه نخست به پایان برساند.

در نیمه دوم نیز برتری تیم ملی جوانان ایران ادامه داشت تا این تیم با پیروزی 54-22 راهی فینال مسابقات شود.

در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های شهرداری شبستر و عراق (الف) به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 50-20 شهرداری به پایان رسید.

بر این اساس دیدار تیم‌های کبدی شهرداری شبستر و تیم ملی جوانان ایران برای کسب عنوان قهرمانی از ساعت 13 امروز (چهارشنبه) در سالن پوریای ولی شهرستان شبستر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی از روز گذشته در شهرستان شبستر آغاز شده و ظهر امروز با برگزاری دیدار فینال به پایان می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ایران تیم ملی شهرداری عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملی فوتسال کویت و بحرین از گروه D جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا با برد ۲ به ۱ کویتی‌ها همراه شد.   در دیگر دیدار این گروه تیم ملی ایران توانست افعانستان را با نتیحه سه به یک شکست دهد تا در پایان بازی‌های دور نخست این گروه در صدر جدول قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت