Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@06:37:33 GMT

بازیگر خردسال جدید به «پایتخت» اضافه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۲۷۶

بازیگر خردسال جدید به «پایتخت» اضافه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی نسخه سینمایی «پایتخت» که برای نوروز ۹۸ آماده می‌شود اعلام کرد: محسن تنابنده برای نسخه سینمایی «پایتخت» یک شخصیت کودک جدید طراحی کرده که پسربچه‌ای شیرین‌زبان با لهجه مازندرانی است. این شخصیت هفت ــ هشت ساله است و بر اساس اعلام تهیه‌کننده، تلاش برای پیدا کردن کودک مدنظر شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته الهام غفوری، تهیه‌کننده «پایتخت»، خانواده‌هایی که پسر شیرین‌زبان، مستعد بازیگری و مسلط به لهجه مازندرانی دارند هم می‌توانند ویدئویی یک‌دقیقه‌ای از او تهیه کنند و با استفاده از پیام‌رسان به شماره ۰۹۰۲۷۱۰۳۵۱۰ بفرستند. متقاضیان باید ابتدای ویدئو شماره تماس خود را اعلام کنند.

اسپشیال اپیزود «پایتخت» قرار است در شب سال نو که مصادف با میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر است، روی آنتن برود. این تک‌قسمت که به‌تهیه‌کنندگی الهام غفوری تولید می‌شود، هیچ ارتباطی با فصل شش مجموعه «پایتخت» ندارد و طبق استاندارد‌های یک اپیزود ویژه هویتی مستقل دارد.

الهام غفوری چند روز پیش در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از حضور دوباره امسال «پایتخت» در نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: حضور امسال ما ۱۰۰ تا ۱۲۰ دقیقه و در قالب یک اثر سینمایی در تلویزیون خواهد بود. این کار با حضور همه عناصر پایتخت که روز‌های آتی کلید می‌خورد به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازیگر پایتخت فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • ادعای بحث‌برانگیز درباره حضور «معین» در ایران
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • طرز تهیه ۴ مدل سوپ خوشمزه و مقوی برای افطار
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)