Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احسان محمد‌زاده‌ لاری مدیر فن‌آوری اطلاعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: با استفاده از پیشخوان الکترونیک، از این پس مشترکان شرکت آب منطقه‌ای می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت به صورت الکترونیکی از طریق سایت شرکت و اینترنت روی تلفن همراه خود دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه  این بستر جدید بر مبنای پیشرفته‌ترین روش‎های ارائه خدمات طراحی و اجرا شده است گفت: متقاضیان این امکان را دارند که ضمن ثبت درخواست خود نسبت به پیگیری آن و همچنین ارائه مستندات و پرداخت هزینه‌ها به‌طور مستقیم از طریق تلفن‌همراه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فن‌آوری اطلاعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی عنوان کرد: مشترکان با استفاده از این پیشخوان الکترونیک می‌توانند تمامی اطلاعات لازم را اخذ و آموزش و هماهنگی‌های مورد نیاز را به‌صورت مستقیم دریافت کنند.

محمدزاده‌لاری اضافه کرد: مشترکان شرکت مذکور که متقاضی استفاده از این امکانات جدید هستند می‌توانند ضمن مراجعه به امور مربوطه و ادارات منابع آب شهرستان‎ها با ارائه مستندات مالکیت نسبت به دریافت شناسه کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

وی اظهار کرد: متقاضیان پس از دریافت شناسه کاربری می‌توانند کلیه درخواست‌های مرتبط با حفر و بهره‌برداری از چاه‌های خود یا موکلان آنها را مشتمل بر تغییر محل، کف‌شکن، اصلاح نامه، اصلاح مفاد پروانه و ... از طریق سایت شرکت در هر مکانی که حضور دارند با استفاده از رایانه و یا تلفن‌همراه خود ارائه، پیگیری و دریافت کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حضور یک قلاده گرگ هار در روستای بهشت اطراف مشهد ماموران انتظامی پاسگاه فردوسی به همراه فرمانده پاسگاه به محل اعزام  و با رعب و وحشت مردم  و درخواست آنان برای از پای در آوردن  گرگ روبرو شدند.

سرهنگ عباسعلی دهقانی افزود: با وجود این که ماموران امکان استفاده از سلاح گرم را داشتند، اما با هدف حفظ محیط زیست و جان این گونه  جانوری، ماموران  پلیس به همراه شهرداری و آتش نشانی و یاری اهالی در عملیات چهار ساعته ابتدا گرگ را به یک باغ هدایت و در ادامه زنده گیری کردند.

وی گفت:  این گرگ هار  به اداره محیط زیست مشهد تحویل شد.

خراسان رضوی دارای ۴۱ منطقه چهارگانه و شکار ممنوع شامل ۲۸ اثر ملی طبیعی، پارک ملی، پناهگاه حیات وحش، مناطق حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است.

مساحت زیستگاه‌های طبیعی و وحوش در خراسان رضوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در هرمزگان
  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال