Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پیکان با اشاره به عملکرد فوق العاده تیمش برابر سایپا، گفت: چناچه در دیدارهای بعدی نیز با همین روش بازی کنیم، هیچ تیمی برابر ما حرفی برای گفتن ندارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «محمد ترکاشوند» پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل سایپا در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در این مسابقه بازیکنان ما روز بی نقصی را سپری کردند و بسیار کم اشتباه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جای هیچ اشتباهی نداشتیم. مقابل تیمی مثل سایپا که برای قهرمانی بسته شده، اشتباه مساوی با مرگ است چون تیم باتجربه‌ای است.
ترکاشوند گفت: در اسپک، دفاع، توپ‌گیری و استفاده از توپ‌های برگشتی بسیار خوب کار کردیم. به خاطر بازی کم‌اشتباه بازیکنانم خیلی خوشحال هستم.
وی ادامه داد: هنوز فقط نیمی از راه را رفته‌ایم اما اگر بازهم مثل امروز بازی کنیم، هیچ تیمی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.
سرمربی پیکان درباره عملکرد داور و استفاده از سیستم ویدئوچک گفت: داوری بازی بسیار خوب و کم‌اشتباه بود و نیاز چندانی به ویدئو چک نداشتیم. اگر هم من چند بار درخواست بازبینی صحنه را کردم بیشتر به خاطر ایجاد وقفه در روند بازی بود.
ورزشی**2024**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش توپ و تور واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی حریف دست و پا بسته نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه شنبه در نشست پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز با اشاره به پایان سال ۱۴۰۲۳ اظهار کرد: بازی فردا نقطه پایانی سال ۱۴۰۲ برای تیم ما در لیگ برتر است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بازی با کیفیتی ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه فردا باید بازی بکنیم که تماشاگر از آن لذت ببرد، افزود: قطعاً بازی فردا سخت و نفس گیر خواهد بود و به حمایت هواداران نیاز داریم.

سرمربی شمس آذر با بیان اینکه تراکتورسازی تیمی پر از مهره، با بازیکنانی باکیفیت و مربی و امکانات خوب است، تصریح کرد: اما ما نیز بازیکنان شایسته و لایقی داریم و نشان داده‌اند در روزهای سخت همیشه پرتلاش‌تر از گذشته هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم فردا با همان روحیه جنگندگی همیشگی و با تلاشی که می‌کنند دل مردم را شاد کنیم، تصریح کرد: با توجه به جایگاه این تیم، تراکتورسازی به دنبال این است که فاصله خود با تیم‌های بالای جدول را کم کرده و در ادامه فصل برای قهرمانی تلاش کند.

دقیقی تاکید کرد: برای هیچ تیمی حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و از همیشه قوی‌تر و سرتاسر هجومی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آسیب بازی معوقه برای تیم من است، اضافه کرد: از بازی‌های عقب افتاده تیم‌هایی مثل شمس آذر که از نظر مهره و امکانات ضعیف هستند طبیعتاً ضربه خواهند خورد اما تابع قوانین هستیم و به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: رحمان جعفری از جمع ما جدا شد و در تراکتور نیز با کیفیت کار می‌کند و از رشد او خوشحال هستیم و هرچند برای بازی فردا ارزوی موفقیت ندارم اما بدون شک در ادامه مسیر بهترین‌ها را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: قطعاً تیم حریف قوی‌تر شده و از ابتدای فصل کامل‌تر شده اما ما نفراتی داریم که در روزهای سخت‌تر از این کار کرده‌اند و قوی‌تر از قبل خواهیم بود.

دقیقی در پایان با بیان اینکه تیم‌هایی مثل ما که بازیکن جوان دارند نیاز به حمایت بیشتر هواداران دارند و امیدواریم فردا نیز همچون گذشته کنار ما باشند، یادآور شد: ثابت کرده‌ایم همه چیز پول نیست و همانطور که در بازی با سپاهان با حمایت هواداران توانستیم این تیم را ببریم فردا نیز پیروزی غیر قابل دسترس نیست.

کد خبر 6056813

دیگر خبرها

  • خشم مربی الهلال: این‌ها بهانه تیم‌های بازنده است!
  • مصاحبه پر از کنایه شجاعی درباره بازی استقلال
  • استوری اوسمار خطاب به بازیکنان پرسپولیس؛ به شما افتخار می‌کنم + عکس
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم
  • همه چیز پول نیست / برابر هیچ تیمی حریف دست و پا بسته نیستیم
  • آنچلوتی: 200 برد کافی نیست، باید بیشتر ببریم!
  • مربی نساجی: بازی برابر آلومینیوم برای هر تیمی سخت است
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم
  • کاپلو: در تقابل میلان و رم هر تیمی در خط دفاعی کمتر اشتباه کند، برنده می‌شود