Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:33:13 GMT

اقدام جنون آمیز مادر سنگدل با کودک 6 ساله اش / معجزه در جنگل+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۳۹۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: کودک ۶ ساله‌ای که تنها به خاطر یک حسادت کودکانه توسط مادرش به شکلی خطرناک و عجیب مورد تنبیه قرار گفته بود، به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.

حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

کودک ۶ ساله‌ای که توسط مادرش در دمای زیر صفر درجه در جنگلی در روسیه رها شده بود، پیدا شد. این کودک در حالی که دستانش بسته بود و روی سرش یک کیسه پلاستیکی کشیده شده بود، یک شب تمام را در جنگل و در هوایی کشنده گذرانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیدا شدن این کودک، " نادژدا کولیکووا"، مادر ۳۳ ساله توسط پلیس بازداشت شد. این زن در بازجویی به پلیس گفت که برای تنبیه پسرش دست به این اقدام جنون آمیز زده است. شدت فشار طناب و همچنین کیسه پلاستیکی روی سر این کودک که هویتش " لو" اعلام شده به حدی بود که پلیس مجبور شد برای خارج کردن کودک به چاقو متوسل شود.این پسر به مردی که او را در ۱۶ مایلی شمال کرملین پیدا کرده بود در شرح ماجرا گفت که مادرش سگ خانگی آن‌ها را بیشتر از او دوست دارد و هنگامی که او مادرش را تهدید کرد که سگش را خواهد کشت مادرش به این شکل او را مورد تنبیه قرار داد.این راننده حیرت زده که نامش آندری جی " اعلام شده در این باره گفت: " من در حال رانندگی در اتوبان بودم که یک گونی که دو پا از آن بیرون بود مشاهده کردم. در ابتدا اصلا مشخص نبود که یک بچه باشد. من ماشینم را متوقف کردم و به عقب برگشتم. یک کیسه پلاستیکی، سر و دو دست این کودک را پوشانده بود. "این کودک پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار دارد. بنا به گفته یک منبع پلیس مادر این کودک قرار است مورد آزمایشات روانی قرار گیرد.گفتنی است؛ تحقیقات پلیس روسیه در این باره ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث تنبیه فیلم وحشتناک مادرش کودک خردسال ویدیو ها عکس فیلم عجیب درگذشت زن جوان سرقت قتل تهران اتوبوس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست ازسوم اردیبهشت و آغاز  هفته زمین پاک، درفروشگاه های زنجیره ای ممنوع شده است.

خبرنگار ما سری به بازار زده  تا ضمن بررسی روند اجرای این طرح  درفروشگاه ها ،نظرمردم را هم جویا شود.

دیگر خبرها

  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله