Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- جمعی از دانشجویان عضو انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد روز چهارشنبه در مراسم پایانی کارگاه آموزشی مدرسه علوم سیاسی، مدیریت شهری را تمرین کردند.

دبیر انجمن های علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی و دبیر اجرایی طرح ملی مدرسه علوم سیاسی به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح یک دوره آموزشی است که از سال 95 آغاز شده و این دوره نیز چهارمین دوره آن است که در مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید امیر ضیافتی افزود: هدف از برگزاری این دوره که با شرکت دانشجویان علاقه مند از رشته های مختلف برگزار می شود این است که ایده محوری و جنبه های کاربردی رشته علوم سیاسی را نشان دهیم.
وی اظهار داشت: انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد با برگزاری این دوره ها تلاش دارد ثابت کند که رشته علوم سیاسی صرفا طرح مباحث تئوریک و نظری نیست بلکه در حل مشکلات جامعه نیز می تواند مفید واقع شود.
وی گفت: امروز در مراسم پایانی این دوره دانشجویان شرکت کننده انتخابات روز اول تشکیل شورای شهر مشهد را تمرین کردند.
محمد حسین بدیعی عضو شورای شهر مشهد نیز در این مراسم نمادین گفت: تشکیل دوره های مدرسه علوم سیاسی توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد رویداد مبارکی است که برای آینده این شهر منشاء خیر و برکت است.
وی افزود :دانشجویان باید برای انجام مسئولیت آینده خود در جامعه تمرین عملی داشته باشند و برگزاری این دوره فرصت بسیار خوبی برای این تمرین است.
6070 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشجويان مديريت شهري فردوسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: معبر پیاده متعلق به عابران است و سد کردن این مسیر با هر عنوان و توسط هر فرد و صنفی، تخلف محسوب می‌شود و مدیریت شهری طبق ماده ۵۵قانون شهرداری‌های تهران می‌تواند با متخلفان برخورد کند. علاوه بر این شهرداری تهران هم وظیفه دارد برای تسهیل عبور و مرور شهروندان و به‌ویژه اقشار خاص مانند معلولان، جانبازان، سالمندان و... پیاده‌روها را مناسب‌سازی‌ کند. براساس طرح جامع مناسب‌سازی‌، باید ۳۸۰کیلومتر از معابر برای تردد اقشار خاص ازجمله معلولان و... مناسب‌سازی‌ شود که مدیران شهری در ادوار گذشته این موضوع را پیگیری کردند و حدود ۴۰درصد مناسب‌سازی‌ صورت گرفته است. مدیریت شهری دوره ششم هم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان بر خود تکلیف دانسته تا ۶۰درصد باقیمانده مناسب‌سازی‌ را تا پایان دوره مدیریت خود انجام دهد.

آنطور که حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده: «کارهای انجام شده طی ۲سال اخیر در این حوزه، بی‌سابقه بوده و در مقایسه با ۱۶سال گذشته مدیریت شهری، برابری می‌کند.» در ادامه نگاهی به آخرین وضعیت مناسب‌سازی‌ پیاده‌روها در مناطق ۲۲گانه خواهیم داشت. آمارهای ارائه شده متعلق به سال ۱۴۰۲است.

کد خبر 845109 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟