Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:34:15 GMT

1678 پایگاه در جشن نیکوکاری برپا می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۴۸۸

1678 پایگاه در جشن نیکوکاری برپا می شود

هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن نیکوکاری با همکاری آموزش‌ و پرورش استان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت پرورشی این اداره برگزار می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته از مجموع پایگاهها 920 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌ های دانش آموزان و اولیای آنها در سطح مدارس استان و با همکاری سازمان دانش آموزی و تشکل های پیشتاز دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ احسان وانفاق 150هزار پاکت جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان مدارس استان زنجان توزیع می شود .
وی اضافه کرد: از ابتدای جشن نیکوکاری (دی امسال ) تا کنون چهار میلیارد و 800 میلیون تومان (غیر نقدی) در جشن نیکوکاری امسال جمع اوری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 279 درصد افزایش دارد و علاوه بر ان نیز 70 هزار بروشور نیز برای توزیع در بین گروههای هدف و عموم مردم در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: بر اساس هماهنگی، غرفه های فروش محصولات دانش آموزان نیز به نفع دانش اموزان نیاز مند در مدارس کمک‌های جمع‌آوری‌شده آن نیز در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.
وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها و تا پایان برنامه ششم توسعه کشور 80 درصد خدمات این نهاد الکترونیکی می شود و عموم مردم می توانند در کنار استقرار پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی، تمهیدات لازم برای مشارکت غیرحضوری خیران در جشن نیکوکاریبا شماره گیری #024*8877* یا نصب اپلیکیشن سکه از طریق تلفن همراه در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری امسال با شعار 'عیدی برای همه ' 15اسفند سال امسال در مدارس 16اسفند پایگاههای کمیته امداد در سطح استان و17اسفند در میعادگاههای نماز جمعه برگزار می شود.
2 هزار و 177 نفر نیز مسولیت برگزاری جشن نیکوکاری امسال را بر عهده دارند.
هم اکنون، 28 هزار 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیردر استان بهره مند هستند.
9646/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آموزش و پرورش استان استان زنجان جشن نیکوکاری عیدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟