Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: اختیار مدیریت ستاد تنظیم بازار استان تهران نیز مانند 30 استان دیگر باید به استانداری تفویض شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در حاشیه نشست شورای اشتغال استان تهران افزود: در جلسه ای که با حضور معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شده بود در خواست تفویض اختیار ستاد تنظیم بازار استان تهران به این استان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه منتظر ابلاغ دستور و حکم قانونی در این زمینه هستیم، یادآورشد: اکنون پیگیری های قانونی برای تحقق این موضوع در دست اجراست و این اقدام کاری ریشه ای و بلند مدت محسوب می شود.
محسنی بندپی در خصوص فروش و ارائه گوشت در بازار تهران اظهارداشت: هر شخصی که در شرایط کنونی کشور اقلام مورد نیاز مردم را احتکار یا در عرضه آن کم فروشی کند خلاف قانون عمل کرده است.
استاندار تهران گفت: در کنار دادستان به عنوان مدعی العموم، ما هم وظیفه داریم تا نظارت بیشتری بر بازار و نحوه عرضه داشته باشیم تا این کار در شرایطی که با مشکلات فراوان اقلام پروتئینی مردم را تامین می کنیم، مشکلی برای آحاد جامعه ایجاد نکند.
وی خاطرنشان کرد: فرمانداران به عنوان روسای شورای تامین نیز نظارت و رصد دارند و هیچ موضوعی از دید آنان پنهان نیست و قبل از آنکه جاهای دیگر تخلفات را شناسایی کنند، آنان نظارت لازم را دارند.
محسنی بندپی در ادامه در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره اضافه کرد: بنا شد از 10 تا 20 اسفند سه نمایشگاه در سطح شهر تهران نمایشگاه بهاره برگزار شود و در صورت لزوم و وجود تقاضا تعداد آنها به پنج مورد هم می تواند برسد.
استاندار تهران گفت: در همه شهرستان ها هم به تشخیص فرمانداران این نمایشگاه بهاره راه اندازی می شود و این نمایشگاه همواره مورد تقاضا و مطالبه مردم است و به اتحادیه و صنوف هم کمک می کنیم تا این کار اجرا شود.
تهرام/3001//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ستاد تنظيم بازار گوشت نمايشگاه بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اینکه استان یزد در زمینه گوشت و تخم مرغ خودکفا است، در ارتباط با وضعیت شکر استان گفت: ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی شاه حسینی صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های مرتبط باید در زمینه نظارت بر بازار جدیت لازم را داشته باشند، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در این کارگروه به آن توجه ویژه می‌شود بحث قیمت محصولات مختلف از جمله گوشت مرغ است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یزد در زمینه تولید گوشت سفید و همچنین در حوزه جوجه ریزی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده و از قطب‌های اصلی تولید این محصول مهم کشور به حساب می‌آید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، استان یزد را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشت مرغ کشور دانست و عنوان کرد: تلاش بسیار زیادی شده که در حوزه گوشت مرغ اقدامات لازم انجام شود تا علاوه بر اینکه هیچ کمبودی در بازار وجود نداشته باشد، قیمت آن هم کاهشی باشد.

شاه‌حسینی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مصوب گوشت مرغ در کشور 82 هزار تومان است اما با توجه به اقدامات صورت گرفته و حجم جوجه ریزی در استان یزد، قیمت این محصول در مغازه‌های استان یزد به طور تقریبی 77 هزار تومان است که نسبت به مصوب پنج هزار تومان کمتر است.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر گوشت مرغ، در استان یزد زمینه تخم مرغ هم خودکفا است ادامه داد: تولید تخم مرغ استان یزد مازاد بر نیاز استان است و به سایر نقاط ارسال می‌شود.

وی در ارتباط با وضعیت تامین شکر در استان یزد ادامه داد: سهمیه شکر به میزان مطلوب برای استان یزد در ماه مبارک رمضان اخذ شد و علاوه ‌بر آن به میزان یک هزار و 200 تن شکر سهمیه صنفی و خانوار با نرخ دولتی اخذ شده که قرار است در سکوهای تنظیم بازار عرضه شود.

شاه‌حسینی در خصوص قیمت گوشت قرمز در استان یزد تصریح کرد: استان یزد تولیدکننده گوشت قرمز نبوده و واردکننده نهاده‌های دامی است.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم