Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:57:20 GMT

کشف و ضبط ۴ قطعه کبک وحشی در پاوه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۵۴۱

کشف و ضبط ۴ قطعه کبک وحشی در پاوه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،یک نفر متخلف زیست محیطی که اقدام به نگهداری و خرید و فروش کبک وحشی در پاوه کرده بود توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست پاوه شناسایی و دستگیر شد.

محمد اخگرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاوه گفت : پیرو گزارش واصله از دوستدران محیط زیست مبنی بر یک مورد تخلف زیست محیطی، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان یک نفر متخلف زیست محیطی را که اقدام به نگهداری و خرید و فروش کبک وحشی می‌نمود دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخگرزاده افزود: از این متخلف تعداد ۴ قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شد. وی افزود: پس از دستگیری و تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی برای متخلف، وی جهت سیر سایر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاوه ضمن تشکر از مردم طبیعت دوست این شهرستان در پایان از آنان تقاضا کرد برای حمایت و حفاظت از گونه‌های جانوری به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق شماره تماس سامانه ۱۵۴۰ گزارش نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

نگهداری و خرید و فروش کبک وحشی در پاوه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مناظر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید

حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط گیلان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی وزش باد گرم و کاهش رطوب هوا، مسافران و مردم استان تا حد امکان از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی، مراتع و عرصه‌های طبیعی خودداری کنند و در صورت روشن کردن آتش، هنگام ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند.

مدیر کل حفاظت محیط گیلان افزود: متاسفانه هر سال، با وزش باد گرم و سهل انگاری برخی افراد، شاهد ایجاد حریق در برخی مناطق جنگلی و مراتع هستیم که گاهی این حوادث خسارات جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد.

وی از مردم خواست در صورت بروز هر مشکلی در محیط زیست و یا وقوع آتش سوزی، مورد را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار