Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۰۰ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی استان آذربایجان شرقی، همزمان با آیین افتتاح ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این کانون ها در تبریز با اشاره به اهداف راه اندازی این کانون ها گفت: کانون های خادمیاری آستان قدس رضوی با رویکرد جذب خادم و خادمیاری افتخاری و خدمت رسانی به افراد محروم و مستضعف در همه استان ها ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد یوسف شاکری افزود: خدماتی که این کانون ها ارائه می دهند در ۲۶ عرصه از جمله سلامت، تبلیغی، بانوان، حل آسیب های اجتماعی و مسائل اقتصادی تعریف شده است.

وی از ثبت نام ۷ هزار و ۲۰۰ نفر برای خادمیاری در استان آذربایجان شرقی خبر داد و عنوان کرد: از طریق سامانه، پرونده حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر کامل شده و برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز خدمت تعریف شده است.

نماینده آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: نشست های تخصصی در رابطه با حکمت رضوی، ایجاد کانون های مداحان و سفره متبرک امام رضا (ع) از دیگر برنامه هایی است که در کانون های آذربایجان شرقی اجرا می شود.

کد خبر 4548168

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی امام رضا ع طرح ملی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی

پروژه سد و نیروگاه اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا توسط شرکت ایرانی فرآب افتتاح شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروژه سد و نیروگاه اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا که توسط شرکت ایرانی فرآب ساخته شده است به بهره برداری رسید.

 

.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود