Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در تنها دیدار مربوط به هفته نوزدهم لیگ برتر که عصر امروز در تهران برگزار شد، تیم استقلال موفق شد در نیمه اول میهمانش پارس جنوبی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در این دیدار ابتدا روی ارسال آیاندا پاتوسی بازیکن جدید آبی‌ها که نخستین بازی اش را برای این تیم انجام می داد عماد میرجوان به اشتباه دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس در دقیقه ۳۸ همین بازیکن برای بار دوم دروازه تیم میهمان را باز کرد تا ستاره بی چون و چرای نیمه اول بازی باشد.

حادثه خاص این نیمه از دست رفتن یک ضربه پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۳۳ توسط وریا غفوری بود. 

کد خبر 4548199 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.

او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تن‌هاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.

حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تن‌هاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند