Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:04:14 GMT

آغاز مسابقات بین المللی کاراته در شیراز

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۶۰۱

آغاز مسابقات بین المللی کاراته در شیراز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کریمی مسئول برگزاری این پیکار‌ها گفت: در این رقابت‌ها بیش از ۱۷۰۰ کاراته کا در سبک کوبه اوزاکا در تمامی رده‌های سنی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات بین المللی کاراته با حضور ورزشکارانی از کشورمان و شش کشور مالزی، روسیه، افغانستان، عراق، ویتنام، آذربایجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی هدف از برکزاری رقابت‌های بین المللی کوبه اوزاکا را صرفه جویی اقتصادی برای ورزشکاران ایرانی عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط تحریم‌های اقتصادی و وضعیت ارز بر آن شدیم تا زمینه رقابت کاراته کا‌های ایرانی با ورزشکاران خارجی را در کشورمان فراهم آوریم که امیدوارم کمک کننده و ارزشمند باشد.

رحمانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها اظهار داشت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و هیات کاراته استان فارس قدردانی می‌کنم که میزبانی مسابقات بین المللی کاراته را بر عهده گرفتند و به کشور‌هایی که حضور یافتند خیر مقدم می‌گویند و امیدوارم در ایران لحظات خوبی را تجربه کنند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌هایی که در سالیان اخیر در رشته کاراته صورت گرفته و میزبانی مسابقات بین المللی در ایران، افق روشنی برای کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ پیش بینی می‌شود.

رقابت‌های بین المللی کاراته کوبه اوزاکا تا سوم اسفندماه در تمامی رده‌های سنی به میزبانی سالن شهید دستغیب و شهید ابوالفتحی شیراز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/م

رقابت‌های بین المللی کاراته کوبه کاپ در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مسابقات طا‌ها خراسانی مدال طلا و محمد سواری و معید محمد مقضی مدال برنز این مسابقات را در رده‌های جوانان و بزرگسالان کسب کردند.


مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان همدان در رده‌های سنی نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز‌های ۲۶ الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور