Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجه الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان عصر چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا به رشد 10 برابری شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی مدهامتان این استان اشاره کرد و افزود:350 تن از شرکت کنندگان این دوره از جشنواره به رقابت های استانی راه یافته اند و مرحله استانی این جشنواره جمعه سوم اسفند ماه97 در شهر امیریه دامغان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدادیان از رقابت شرکت کنندگان در مرحله شهرستانی در رشته های مختلف خبردادوافزود: برترین های مرحله شهرستانی در گروههای سنی 16 تا 30 سال و هفت تا 16 سال هستند که در رشته های مختلف به رقابت می پردازند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت ، تحقیق و حفظ کل قرآن ویژه برادران و خواهران 16 تا 30 سال و نیز رشته های ترتیل خوانی، حفظ جزء سی ام، قرائت تقلیدی ویژه برادران و اذان ویژه برادران و در گروه سنی هفت تا 16 سال در مرحله استانی شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه در هر رشته سه تن برتر در پایان مرحله استانی جواز حضور در رقابتهای کشوری جشنواره مدهامتان را کسب می کنندتصریح کرد:مسابقات سراسری مدهامتان سال آینده در استان خراسان رضوی برگزار می شود.
حدادیان گفت: حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام ،کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم را از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز از دیگر اهداف طرح است.
وی افزود: جامعه‌ ای که با قران انس دارد، دچار خطا و اشتباه نمی‌شود چرا که می‌توان با دستورات الهی و تبیین قرآن کریم، به جامعه ای آرمانی دست یافت.
حدادیان درادامه بااشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان اظهارداشت : دشمنان با تبلیغات منفی و مسموم خود می خواهند جامعه را از قرآن و ارزش های الهی و اسلامی دور کنند و برگزاری چنین جشنواره ها یکی از بهترین راهکارهای مقابله با این تبلیغات است.
آیین اختتامیه جشنواره قرانی مدهامتان شامگاه جمعه سوم اسفندماه97 با حضور مسئولان استانی و شهرستان دامغان به میزبانی کانون فرهنگی هنری میثاق امیریه دامغان برگزار می شود.
250 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان سمنان فعالیت دارند.
شهرستان میامی با جمعیتی بیش از 40هزار تن در شرق استان سمنان واقع می باشد.
7357/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان سمنان تهاجم فرهنگی جامعه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود