Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@12:27:57 GMT

روستاییان باید از اقدامات دولت آگاه شوند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۶۸۴

روستاییان باید از اقدامات دولت آگاه شوند

خرم آباد - ایرنا - رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: روستاییان باید از اقدامات زیرساختی دولت در روستاها آگاه شوند.

به گزارش ایرنا سردار علی مویدی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: در راستای پیشنهاد دولت و عنایت مقام معظم رهبری در روستاها اقدامات خوبی انجام شده اما روستاییان از این اقدامات اطلاع ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: روستاییان باید آگاه شوند و در این خصوص اطلاع رسانی انجام شود چراکه اتفاقات خوبی در این راستا صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد اما باید روستاییان از اقدامات دولت مطلع شوند ادامه داد: در زمینه اقتصاد مشکلاتی وجود دارد اما اکنون با ابر قدرتی درگیر هستیم که 40سال است اقدامات ما را نادیده می گیرد.
سردار مویدی بیان کرد: با همدلی و وفاق ملی از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد.
به گفته وی باید روستاییان را آگاه کنیم که از فروش دام هایشان جلوگیری کنند، زیرا که عده ای فرصت طلب دام، علوفه، پروتئین ما را قاچاق می کنند.
/6060/3210

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اشتغالزايي روستايي سردار مويدي رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منبع آگاه به تسنیم: اسرائیل در صورت پاسخ باز هم تنبیه می شود

یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خواهد بود.

یک منبع آگاه به تسنیم گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، که البته هنوز جریان دارد، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خواهد بود.

حملات موشکی و پهپادی ایران از ساعاتی قبل به شکل بی‌سابقه در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده و طبق تصاویر منتشر شده، حجم انبوهی از این موشک‌ها و پهپادها با عبور از سامانه‌های پدافندی اسرائیل، به اهداف خود اصابت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همزمان با حمله ایران، فوج پهپادها از یمن هم به سمت اسرائیل به پرواز درآمد هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه ها همزمان با حمله پهپادی و موشکی ایران

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • استاندار مازندران؛ روستاییان را به توسعه بومگردی فراخواند
  • کوبا نسبت به اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی هشدار داد
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • چگونه اخبار جعلی و درست جنگ را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • منبع آگاه به تسنیم: اسرائیل در صورت پاسخ باز هم تنبیه می شود
  • تحرکات اردن در جریان تنبیه صهیونیست‌ها را رصد می‌کنیم
  • هشدار صریح نظامی به اردن، اقدام کنید هدف بعدی هستید