Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:36:27 GMT

پروازهای فارس به عتبات عالیات افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۷۰۳

پروازهای فارس به عتبات عالیات افزایش یافت

شیراز-ایرنا- مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: پروازهای این استان به عتبات عالیات در کشور عراق از یک پرواز به 2 پرواز در هفته افزایش یافت.

علیرضا زینلی، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرواز به عتبات از ایستگاه پروازی شیراز به نجف اشرف قبلا فقط در روزهای یکشنبه انجام می شد که از این پس علاوه بر روز یکشنبه در پنجشنبه هر هفته نیز شاهد انجام این پرواز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با راه اندازی این پرواز، هر هفته افزون بر 300 نفر از مشتاقان زیارت عتبات عالیات در قالب هشت کاروان از استان فارس به کشور عراق اعزام خواهند شد.
6122 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حج و زيارت عتبات عاليات استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تشکیل شد آقای سید عباس حسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حج و زیارت برای کاهش عوامل و افزایش سرانه زائر افزود: تاکنون بیش از ۸۲۷۰۰ زائر حج ۱۴۰۳ ثبت نام کردند و انتظار می‌رود ظرفیت باقیمانده تا پایان این هفته تکمیل شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای صدور روادید زائران آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظرتکمیل شود.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از همه دست اندرکاران سفر‌های عمره و حج برای فراهم کردن مقدمات لازم جهت اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی تقدیر و تصریح کرد که خادمان موظفند به خواسته‌های زائران توجه نموده و برای مواردی که امکان اجرا دارد راهکار مناسب ارائه دهند.

در ادامه این جلسه آقایان سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از روند معاینات زائران حج پیش رو و حمید رضا محمدی معاون عتبات سازمان حج در مورد برنامه‌های این حوزه برای اعزام‌های امسال و نحوه بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به زائران عتبات عالیات در دو سال گذشته گزارش دادند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: استطاعت ۸۲۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند. 

این نشست با گزارش مهران فرشید مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی از سامانه جامع مسکن و آثار استفاده از آن درچیدمان پرواز‌ها و اسکان در هتل‌ها ادامه یافت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از معاون عتبات سازمان حج خواست در خصوص فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات درسال ۱۴۰۱ بررسی لازم انجام شود و راهکارمناسب برای برخی مشکلات مرتبط با این شرکت‌ها برای تصمیم گیری به جلسه شورای برنامه ریزی ارائه گردد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت