Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@06:02:59 GMT

روستاییان باید از اقدامات دولت آگاه شوند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۷۲۳

روستاییان باید از اقدامات دولت آگاه شوند

به گزارش ایرنا سردار علی مویدی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: در راستای پیشنهاد دولت و عنایت مقام معظم رهبری در روستاها اقدامات خوبی انجام شده اما روستاییان از این اقدامات اطلاع ندارند.
وی گفت: روستاییان باید آگاه شوند و در این خصوص اطلاع رسانی انجام شود چراکه اتفاقات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد اما باید روستاییان از اقدامات دولت مطلع شوند ادامه داد: در زمینه اقتصاد مشکلاتی وجود دارد اما اکنون با ابر قدرتی درگیر هستیم که 40سال است اقدامات ما را نادیده می گیرد.
سردار مویدی بیان کرد: با همدلی و وفاق ملی از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد.
به گفته وی باید روستاییان را آگاه کنیم که از فروش دام هایشان جلوگیری کنند، زیرا که عده ای فرصت طلب دام، علوفه، پروتئین ما را قاچاق می کنند.
/6060/3210
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اشتغال سرمایه گذاری قاچاق مقام معظم رهبری روستاییان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیسی در بدو ورود به استان سمنان اظهار کرد: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان سمنان باشیم. سمنان استان مردمان متدین و استانی است که معروف به دین‌مداری و علم و دانش است.

وی تاکید کرد: برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان به این استان جایگاه ویژه‌ای داده است. یادی می‌کنم از شهدای گرانقدر استان سمنان و ادای احترام می‌کنم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان و درود می‌فرستم به ارواح مطهر همه شهیدان، علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند.

وی افزود: سمنان استانی معدنی، صنعتی و گردشگری است. ظرفیت‌های خوبی در این استان داریم. در دور نخست سفر همراه با مدیران بررسی‌هایی انجام و مصوباتی هم مصوب شد. گام‌های خوبی در راستای نهضت ملی مسکن برداشته شد. اقدامات مناسبی هم در مسیر فعال کردن کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل انجام شده است.

رئیس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مساله مهم تامین آب در سمنان شد. البته معتقدم در میانه راه هستیم. کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شد و در برخی شهرستان‌ها اقدامات در دست انجام است که در این سفر دنبال می‌شود.

رئیسی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است. از همه مدیران استان اعم از استاندار و نماینده ولی فقیه و سایر مدیران بابت پیگیری اقدامات و مصوبات دور نخست سفر قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه فشرده سفر به استان سمنان گفت: از این‌که نمی‌توانم به همه شهرها و بخش‌ها و روستاها سفر کنم عذرخواهی می‌کنم. به برخی از شهرها خواهیم رفت و از شهروندان و مناطقی که نمی‌توانیم با آن‌ها دیدار داشته باشیم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است