Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:47:00 GMT

آغاز پویش لبخند مهربانی در شیراز

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۷۷۴۳

آغاز پویش لبخند مهربانی در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آزرمی مدیر بهزیستی شیراز با اشاره به آغاز پویش لبخند مهربانی از امروز در شیراز اظهار کرد: این پویش با هدف تامین نیاز‌های ضروری برای خانوار‌های دارای دو و سه معلول آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.

وی ادامه داد: کمک ها‌ی مردمی در قالب پوشاک و اقلام ضروری منزل یا به صورت کمک‌های نقدی و غیر نقدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بهزیستی شیراز اضافه کرد: مردم می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به نزدیک‌ترین پایگاه بهزیستی محل سکونت خود تحویل دهند.

آزرمی تصریح کرد: شماره کارت ۶۷۷۰۷۰۰۰۰۳۰۸۳۷ و شماره حساب ۲۱۶۳۴۵۳۰۴۲۰۰۰ هم برای دریافت کمک‌های نقدی همشهریان در نظر گرفته شده است.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار دارای معلولیت در شیراز زندگی می‌کنند، اضافه کرد: ۴ هزار خانوار هم آماده ورود به چتر حمایتی خانواده بهزیستی هستند.

انتهای پیام/چ

پویش لبخند مهربانی در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این کاهش عوارض به‌صورت پلکانی در طول سال قابل پرداخت است، گفت: برای رفاه حال شهروندان شیرازی، عوارض و بهای خدمات با پرداخت نقدی تا ۳۲ درصد در سال ۱۴۰۳کاهش یافت که تا پایان سال این میزان به ۸ درصد می‌رسد.
افسانه خواست خدایی افزود: با توجه اینکه کاهش عوارض شهرداری از چهار جنبه رقابت با بانک، تبدیل بازار مسکن شیراز به‌عنوان هدف سرمایه‌گذاران و سازندگان صنعت ساختمان و رقابت با سایر شهرها، فرهنگ اقتصادی و ثبات عمل، تقاضای مسکن شهر شیراز را تحریک می‌کند، پیشنهاد لایحه عوارض به‌صورت پلکانی در شورای اسلامی شهر شیراز ارائه و پس از بررسی به تصویب رسید.
وی ادامه داد: کاهش عوارض در این سال‌ها نشان‌دهنده آن است که ثبات در رویه کاهش عوارض در طول ایام سال و پایبندی به آن در سال‌های یادشده باعث شده که مؤدیان نسبت به پرداخت عوارض در همه ماه‌های دیگر سال هم اقدام کنند.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: مؤدیانی که مجموع پرداخت نقدی عوارض و بهای خدمات آنها مازاد بر مبلغ ۹۰ میلیارد ریال است، عوارض و بهای خدمات نسبت به میزان پرداخت نقدی به‌صورت پلکانی از ۳ تا ۹ درصد کاهش می‌یابد

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز