Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیدار تیم‌های استقلال و پارس جنوبی در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال پیگیری می‌شود که ووریا غفوری در دقیقه ۳۲ مسابقه یک ضربه پنالتی را خراب کرد. هنگامی که پنالتی غفوری توسط رحمان احمدی دفع شد هواداران استقلال این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

 

* بعد از اعلام ضربه پنالتی مهدی‌ تارتار و نیمکت‌نشینان پارس جنوبی به تصمیم داور مسابقه اعتراض کردند که این موضوع با واکنش مسئولان برگزاری بازی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* در دقیقه ۲۲ مسابقه یاد و خاطره منصور پورحیدری توسط هواداران استقلال زنده نگه داشته شد.

 

* نکته جالب در مورد نیمکت استقلال حضور چرخشی مربیان در کنار خط است. ابتدا شفر کنار خط ایستاد، سپس فرهاد مجیدی این کار را کرد و در ادامه بیژن طاهری نکات لازم را به بازیکنان این تیم منتقل کرد.

 

*‌با گذشت دقایقی از بازی بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه شد و حدود ۲۰ هزار نفر در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پارس جنوبی جم ووریا غفوری وریا غفوری مهدی تارتار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در یک سال گذشته بازیکنان زیادی مثل میلاد زکی‌پور، رضا اسدی، شهریار مغانلو و ... را برای نخستین بار در یک مسابقه ملی بازی داد که شب گذشته هم این کار را در دیدار مقابل ترکمنستان تکرار کرد و چنین فرصت بزرگی را دراختیار محمد قربانی، هافبک جوان و لژیونر ایران گذاشت.

محمد قربانی که پس از یک سال و نیم حضور در سپاهان و نمایش موثر در خط دفاعی و میانی این تیم راهی اورنبورگ روسیه شد، پس از جا ماندن از فهرست تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 دعوت شد و دیشب فرصت انجام بازی ملی را به دست آورد.

این بازیکن 22 ساله که انتقالی یک میلیون یورویی از سپاهان به اورنبورگ روسیه داشته، در فصل جاری علاوه بر عملکرد تاثیرگذارش در لیگ برتر برای طلایی پوشان اصفهان، در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام هفت بازی و ثبت دو گل جزو بهترین‌ها بود که حالا تجربه بازی برای تیم ملی ایران را هم به دست آورد.

قربانی پس از اینکه در نقل و انتقالات زمستانی راهی اورنبورگ شد، در دو دیدار لیگ برتر روسیه مقابل زسکا مسکو روی نیمکت نشست و برابر بالتیکا در لحظات پایانی به زمین رفت، اما در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی در جام حذفی حضور ثابت و یک نیمه‌ای در جدال با اسپارتاک مسکو داشت که توانست یک گل هم بزند و با آمادگی به اردوی تیم ایران بیاید و نخستین بازی ملی خود را با حضور 70 دقیقه‌ای برابر تاجیکستان تجربه کند.

دیگر خبرها

  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس)
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • اعتراض شدید به واگذاری استقلال؛ لعنت به این دشمنان! + عکس
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی