Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد -ایرنا-روزنامه نگار پاکستانی و مجری برنامه سیاسی شبکه جیوز نیوز گفت: ما اعتراضی به تعمیق روابط با سعودی نداریم اما پاکستان باید هشیار باشد که به هیچ جبهه ضدایرانی که ازسوی آمریکا و رژیم صهیونیستی هدایت می شود، ملحق نشود.

به گزارش ایرنا، سلیم صافی در مقاله خود که روز چهارشنبه در روزنامه اردو زبان جنگ پاکستان چاپ شد، افزود: آمریکا اکنون در منطقه خاورمیانه برای حفظ رژیم صهیونیستی ماجراجویی جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: آمریکا تا حدی در جلب حمایت برخی از اعراب منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران موفق بوده و به جای سرزنش اسرائیل، ایران را مورد هدف اقدامات خود قرار داده است.
صافی افزود: محمدبن سلمان ولیعهد سعودی نیز با آمریکا در طرح های ضدایرانی همراه است و با قدرت تمام واشنگتن را همراهی می کند.
وی خاطرنشان ساخت: منابع آگاه در پاکستان می گویند که دلارهایی که قرار است در نتیجه سفر اخیر بن سلمان به پاکستان سرازیر شود با هماهنگی آمریکا انجام شده است بنابراین دولتمردان پاکستان باید محتاطانه قدم بردارند تا خواسته یا ناخواسته وارد طرح های ضدایرانی که بیش تر از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می شود، نشوند.
صافی به دولت اسلام آباد توصیه کرد که پاکستان باید با توجه به اوضاع داخلی کشور ، از هر نظر اعتماد جمهوری اسلامی را جلب کند و به ایران اعلام کند پاکستان هرگز به جبهه ای که علیه ایران باشد، نخواهد پیوست.
شبک**آساق*274**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي خبرنگار پاكستاني سعودي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه

یک نظرسنجی جدید انجام‌شده توسط موسسه گالوپ نشان داد که ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه، مخالف هستند.

به گزارش مشرق، براساس نظرسنجی گالوپ، فقط ۳۶ درصد مردم آمریکا، عملیات نظامی رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در غزه را تایید کرده اند.

موسسه نظرسنجی گالوپ از افزایش طرفداران فلسطین در آمریکا و تغییر نظر آمریکایی ها درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد و نوشت: در ماه نوامبر(آبان-آذر)، نصف آمریکایی ها، این جنگ را تایید می کردند و فقط ۴۵ درصد با آن، مخالف بودند.

حمایت از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در میان هواداران دو حزب اصلی آمریکا نیز کاهش یافته و حمایت از جنگ به میزان ۱۸ درصد در میان دموکرات ها و به میزان هفت درصد در میان جمهوری خواهان کاهش یافته است.

کاهش حمایت افکار عمومی آمریکا از رژیم اشغالگر به تغییر رویه کاخ سفید در قبال این رژیم منجر شد به طوری که واشنگتن به قطعنامه آتش بس در غزه که در تاریخ ۲۵ مارس(۶ فروردین) در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته شد، رای ممتنع داد.

آمریکا در ۶ ماه گذشته، همه قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای آتش بس در غزه را وتو کرده بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • اسلام‌آباد نیازمند واردات گاز ایران با خط لوله آی‌پی است
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • وزیر نفت پاکستان : قاطعانه دنبال دریافت معافیت تحریمی ایران از آمریکا هستیم
  • اسلام‌آباد: قاطعانه دنبال دریافت معافیت تحریمی ایران از آمریکا هستیم